Gå til innhold

Sørlandet Sikkerhetssenter


Eirik Haugen

Anbefalte innlegg

Det er nok meg som jobber der ja. Hyggelig at noen la merke til bilen min midt i all festiviteten :D

Hvilken organisasjon stilte du for?

 

Jobber på senteret i Horten. Hvis jeg ikke hadde lagt merke til bilen din selv så hadde jeg 3-4 kolleger som i tur og orden kom bort og spurte om jeg hadde sett den. Har til tider hatt diverse biler stående rundt om på anlegget hos oss, så alle jeg jobber med er kjent med interessen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en sykdom som går tror jeg. Mitt siste sikkerhetskurs tok jeg på Falck Nutec i Trondheim i fjor høst. Der er det en av instruktørene som har Discovery. Har glemt navnet hans men kanskje han er innpå her?

 

Hos oss har vi to Disco og én RR + min 110 som står i vinteropplag. Kjenner flere av de i Trondheim også, men desverre ingen som kjører kvalitetsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på senteret i Horten. Hvis jeg ikke hadde lagt merke til bilen din selv så hadde jeg 3-4 kolleger som i tur og orden kom bort og spurte om jeg hadde sett den. Har til tider hatt diverse biler stående rundt om på anlegget hos oss, så alle jeg jobber med er kjent med interessen.. ;)

 

Jeg hadde vel også hatt noen kollegaer som hadde prikket meg på skulderen og pekt hvis vi hadde vært på besøk hos dere... Tror vi lider av en sykdom som andre legger merke til og automatisk prøver å lindre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...