Gå til innhold

Lastebøyler til D3 ønskes kjøpt


Fred Ivar

Anbefalte innlegg

Har thule bøyler liggende. Skal du bruke takboks er thule å foretrekke.

Har du med "føtter" for feste rett ned i takskinnene? Jeg har ikke rails.

Har noen liggende ett sted. Aner ikke pris på slikt.

Jeg er interessert - er det de originale LR-bøylene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thule stativet har føtter som festes nede i renna som sitter oppe på taket på hver side. Trodde D3 kun var levert med slik skinne med renne, vet den finnes i lengre utgave som er ofte å se på D4. Bor ikke veldig langt unna deg om du bor på Hamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thule stativet har føtter som festes nede i renna som sitter oppe på taket på hver side. Trodde D3 kun var levert med slik skinne med renne, vet den finnes i lengre utgave som er ofte å se på D4. Bor ikke veldig langt unna deg om du bor på Hamar?

Ja, stemmer det - skinne med renne fram til knekken på taket. Sikkert standard - bare formulerte det litt klønete. Hamar ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler - bredden mellom dei langsgåande skinnene er forskjellig på D3 og RRS - størst forskjell akter. lenge sidan eg hadde orig takbøyler på D3,husker ikkje om/ kor mykje dei kan justeres i bredden. Er delenummer like kan du jo prøve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler - bredden mellom dei langsgåande skinnene er forskjellig på D3 og RRS - størst forskjell akter. lenge sidan eg hadde orig takbøyler på D3,husker ikkje om/ kor mykje dei kan justeres i bredden. Er delenummer like kan du jo prøve ?

 

Etter det jeg har funnet ut er det ikke samme delenr. Så du har nok helt rett i at de neppe går om hverandre. De ser bare veldig like ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...