Gå til innhold

Lr I Arbeid


Fosen

Anbefalte innlegg

På 9.6.2017 den 9.55, yarnslayer skrev:

Godt å se bruksbil - i bruk. Hvor i Sweden er dette, forresten?

Göteborgscoutarnes Kragenës. Sikra 15 minutt forbi Strömstad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil vel mene at jeg er i feil tråd, men å kjøre søppel er en viktig funksjon i et velfungerende samfunn, og et ærlig arbeid. Jeg lo godt av denne. Dette understreker bare enda mer at Disco 3/4 er veldig allsidige biler. Kanskje søppelkjøreren er på forumet? Hadde vært moro å få en forklaring på hva som foranlediget dette. 

 

https://www.ba.no/trafikk/politi/asane/bosspann-pa-motorveien/s/5-8-600808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutning av førsteklasse. Kom rett fra jobb med både hund og kamera i bilen så trengte en parkering i skyggen hvor jeg kunne se bilen. Fant det på friområdet nedenfor skolen. Det enten med en forespørsel fra lærer om å komme hver dag for å fungere som klatrestativ. Tror minst 70 barn var en tur på taket i løpet av de timene vi sto der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AreM skrev:

...Hadde vært moro å få en forklaring på hva som foranlediget dette. 

 

https://www.ba.no/trafikk/politi/asane/bosspann-pa-motorveien/s/5-8-600808

 

I artikkelen spekuleres det om det kan være en forglemmelse som er årsaken. Og det er ikke helt usannsynlig. Det er lettvint å hekte spannet på tilhengerfestet hvis en skal frakte det til, eller fra, henteplass, og samtidig skal forbi der med bilen. Jeg gjør det stadig vekk, og jeg er ikke den enste jeg vet om som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, JanF skrev:

En tur jeg har tenkt på i mange år. God tur. Finnes beskrevet i en padlebok men du har sikkert full oversikt.

Joda, fulgt ruten i boka Hundre padleperler av Øystein Køhn. Flott tur på 50 km fra Hølervann til Aurdalsfjorden og ned Aurdøla. Innom vannene Vangen, Strøen, Suluvann og Nevlingen. Relativt strabasiøs tur med en del sleping og trilling mellom vannene. Siste strekker 5 km ned Aurdøla var det en del stryk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bildet med henger på grustak er en klassiker. De spør gjerne hvor mye du skal ha, du oppgir nyttelast kg på henger og de dumper overlast ned på hengeren i løpet av tidels sekunder. Har skjedd meg to ganger, og jeg vet ikke hvordan det kan unngås...

Endret av sveinikr@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...