Gå til innhold

Vellykket samparkering


cepe

Anbefalte innlegg

Vi kamperte ved siden av en fin, tysk RRC i Danmark. Eieren var importør av LPG systemer, og gav meg en skikkelig gjennomgang av systemet han hadde installert på sin bil. Skulle kanskje tatt et bilde av motorrommet også, men litt sent å tenke på det nå...

 

gallery_2551_9_618309.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardermoen onsdag morgen:

 

gallery_834_9_54429.jpg

 

Det var en likesinnet som hadde plassert seg ved siden av min Defender.

Jeg ble flau over å se hvor møkkete min er. Nå er den vasket <_<

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på gjøvik i dag uten for cc marten og ventet på kone mor :rolleyes:

da plutselig denne fine 110"ern dukket opp han hadde sett meg fra 4ern og bare svingte innom for og si hei :lol:

gallery_3182_9_335110.jpg

 

Sånn skal det gjøres får tilbake troen på hilseplikten rundt mjøsomeråde nå

gallery_3182_9_5171.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To flotte søstre i vakker sommersol på jobben i går:

med_gallery_1580_9_87787.jpg

Mi til venstre og Terje si DSE til høyre.

 

Sindre lyktes også i går:

med_gallery_1580_9_99808.jpg

David som har ex-mil'en kjører også en RRC.

 

Ola var ikke like heldig, og havner i denne tråden..

 

 

Edit: Korrigerte linken

Endret av EiRRik 4.6HSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på gjøvik i dag uten for cc marten og ventet på kone mor :rolleyes:

da plutselig denne fine 110"ern dukket opp han hadde sett meg fra 4ern og bare svingte innom for og si hei :lol:

gallery_3182_9_335110.jpg

 

Sånn skal det gjøres får tilbake troen på hilseplikten rundt mjøsomeråde nå

gallery_3182_9_5171.gif

 

Den 110ern der hilste jeg også på i går på Hamar. Tøff den, og hyggelig å bli hilst på- jeg møter mest nye RR, Disco3 og Freelander her, og ingen av de hilser tilbake...Jeg har også sett den stå parkert ved E6 ved Brumunddal mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble "funnet" av en annen 110" på parkeringsplassen ved Ikea på Furuset på lørdag som var. Fruen tok mobilbilde, men jeg tar sjansen på å tvile på at bildet vil finne veien hit. :unsure: Senere på dagen kom vi nesten samtidg med en annen 110" til OBS! på Økern, og fikk en hyggelig samparkering og en liten prat med eieren. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor Maxi på Hamar. Da jeg kom ut igjen hadde jeg fått selskap av en utenlandsk Def. Dansk tror jeg. Lurer på om han hadde kjørt helt fra Danmark uten tak? B) Og det var en hardtop uten tak, han hadde ikke bare tatt av canvasen.

gallery_1998_9_30327.jpg

 

Edit: Jeg ser nå at han har de festene på siden for å surre canvasen...men han manglet tailgate, og det skulle vel vært noen skinner over dørene? jaja.

Endret av Coyote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...