Gå til innhold

RR 1995 V8 4.0 l. delebil/rep.objekt


HaraldW

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig bestemt meg for å "kaste inn håndkle"... Forsåvidt en ganske hel og grei bil (både karosseri og understell) men med velkjente RR "utfordringer" som en motor som koker og et batteri som tapper seg. Må også nevne at den drar likt på begge bakhjul (til tross for ny viskosekobling), venstre speil mangler og at aircondition ikke virker.
Jeg er sikker på at dette er et overkommelig prosjekt for noen som har tid og kunnskap - noe jeg desverre må innse at jeg har for lite av, såvel tid som kunnskap...
"Dama" er blå med grå skinnseter, står i Drammen og må hentes på henger. Telleren står på ca 165.000.
Jeg tenker 15.000,- eller høyeste bud over dette, er en bra pris og et godt utgangspunkt for å få seg en fin doning etter en egeninnsats, samt at prisen gir rom for investeringer i nye deler. "Dama" fortjener noen flere mil på landeveien.
Trodde jeg hadde en haug med bilder på laptoppen, men de er borte. Kan ev. ta noen i helgen.
Litt klipp og lim fra kjøretøyinfo:
LAND ROVER RANGE ROVER 4.0 SE SALLPAMM4MA
Motorkode®: 35D, 36D
Reg.dato: 1995/02/23
Import: Nei
Send en mail på hwahlum@gmail.com hvis det er interessant, eller om det er noe spørsmål.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...