Gå til innhold

Innskjerping - Post i riktig forum


Tore Kjernmoen

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det blir stadig flere tråder som postes i feil forum. Det være seg tekniske spørsamål som legges i Åpen post eller i Land Rover generelt eller kjøp/salg som legges inn under de enkelte modellene. Jeg ser poenget med å få størst mulig oppmerksomhet men forumet bli veldig rotete på den måten. Jeg kommer derfor til å øke aktiviteten med å flytte tråder tl det forumet de hører hjemme og jeg kommer ikke til å legge igjen en link til ny plassering slik jeg ofte har gjort tidligere.

 

Jeg henstiller dere alle til å poste i det forumet hvor innlegget hører hjemme. Spør gjere om dere er i tvil.

 

Om noen har konkrete innspill i forbindelse med dette hører jeg gjerne fra dere. Om strukturen på LRF bør endres eller det er andre forandringer vi kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kunne bruke søkefunksjonen godt burde folk bli flinkere til problembeskrivelse i overskriften, samt opplyse om bilmerke, motor osv. At dette kan stå i signatur hjelper lite, for det snapper ikke søkefunksjonen opp, og bilparken forandres stadig vekk. Androide duppedingser leser heller ikke signaturen.

 

Dette blir min bønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!

Enig med Rolf, husspikkeren.

 

Nå har forumet blitt så uoversiktlig at det må settes av så mye tid til hver oppdatering at jeg ikke gidder daglig lenger, som før.

Hva med å pin'e en post der overskriften beskriver emnet, og underoverskriften litt mer detaljert?

Hvis denne alltid ligger øverst i alle forum, blir i alle fall folk minnet på det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der er de ganske nazi på på baatplassen.no Emnetitler som bryter med reglene blir stengt ganske så umiddelbart. Noen få blir skikkelig sure og/eller sinte når trådene deres blir stengte men det får bare være så, forumet blir dramatisk mye bedre om emnetittelen er god. Emnetittelen er jo det som skal "selge" tråden din slik at de riktige medlemmene, og flest mulig av dem, blir interessert og åpner tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer mot å slette salgstråder - Jeg synes det er veldig greit å kunne gå tilbake til gamle tråder for referanser o.l.

Kjør heller på med en [solgt] merking i tittel e.l. når alt er solgt.

 

Mener jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...