Gå til innhold

Bildetilgang for gjester


1965

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at jeg vil dele mange av prosjektrådene med folk der ute.

Det er mange som er intressert i det som skjer.

Men så viser det seg at når en gjest bruker en tilsendt link, så er det ikke alle bildene i tråden som kommer opp?

 

Er det noen av oss trådstrartere som har gjort noe feil når vi har lagt inn bildene?

Alle bildene vises nå du er pålogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder min egen tråd, så er det vist de bildene som jeg har lastet opp etter vi fikk det nye systemet med opplasting via denne siden.

(More Reply Option)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bruker en "Image Link" linken under Share Links så kan en se bildene uten å være logget på.

 

Det der må du forklare nærmere.

Når du er inne som gjest og er på en tråd, så får gu bare bilderefransen opp.

Og der kan jeg verken se "image link" eller share links.

Er det ikke noen her som kan fortelle en Dummy hva han har gjort feil siden det bare er noen av bildene som lar seg vise for uinvidde intersserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det der må du forklare nærmere.

 

Test av innlegging bilder:

 

1. (Bildenavn: Drakescar.jpg")

 

Her har jeg trykket "Quote" nederst i høyre hjørne av originalmeldingen, da får jeg opp "Attach files" under meldingen her.

 

Da velger søkeren lokalt på PC og vedlegger et bilde som her.

Bildet blir liggende som et vedlegg under meldingen, og er synlig dersom en logger inn i LRF.

edit: (Dette bildet blir ikke liggende på "min" bildebank i LRF så hvor det er vet jeg ikke)

gallery_4288_544_5843.jpg

 

 

 

2.

 

Her prøver jeg å legge unn blider fra bildebanken i LRF, der en må legge inn bildet først, så plukke en link fra "Options" - "Share Links" kommandoen som jeg viste til tidligere.

 

I stedet for å bruke "Attach Files" under, så bruker jeg bilde ikonet over teksten (mini grønn-blå skjerm).

Her må en ha link-linjen siden en bare får opp en linje for insertering av link.

 

Da en bruker det på den måten her mener jeg at en kan se bildet uten å være logget inn.

 

Paster inn det her for å se. Igjen her bruker jeg det lille bildeikonet, ikke "Attach Files" under...

 

gallery_4288_544_126980.jpg

DRAKESCAR cropped.jpg

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...