Gå til innhold

Test av rustbeskyttelse


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Jeg har jo brukt FluidFilm og det er jo hyggelig å lese at det er den beste av de som jeg kjenner til fra det norske markedet. Kom på 5. plass foran bl.a. Dinitrol, Würth, Teroson og Owatrol... Synd at ikke Tectyl er med i testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Den 29. november la jeg to strøk med Locktite rustmelk på en rusten platebit.

 

gallery_24_839_15917.jpg

 

Før påføring.

 

62788c11-63d0-4d2f-88af-61f199f039a9.jpg

 

Her har jeg lagt på to strøk. Har ikke påført noe annet.

 

3eb77fad-cedf-4be3-be0a-b3e3559f4a03.jpg

 

Plata har ligget utendørs siden da. Tok den inn i dag.

Ser litt blå ut, men det er bare lyset.

 

02f44692-cee4-42aa-bf20-c7bda6631db7.jpg

 

Endret av Ronny Jacobsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slipt bort tectyl på rammenr. og malt det med 3 strøk Owatrol for 2 år siden. (Lot det tørke 1 døgn mellom hvert strøk, for å få en god hinne).

Det er like blankt og rustfritt i dag, og blir et slags lite vindu inn til rammenr.

 

EU-kontrolløren min har begynt å anbefale det til andre også :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Var hos Vestfold antirust og fikk behandlet Discoen idag. Fortalte innehaveren om denne testen, og han ba meg linke den til seg. Jeg får det ikke til fra mitt nettbrett, men hvis noen får til å sende linken til info@vestfoldantirust.no hadde det vert knall.

Har ivertfall sendt ham mail om hvor han kan finne den på lrforum da :-)

Endret av RR-CLASSIC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat Oskar Schiøtz i Oslo/Vestfold/Buskerud/Grenland Antirust, etter å ha lest testen:

 

"Vi kommer bra ut, men det hadde nok vært vesentlig bedre hvis de hadde brukt Nas i denne testen. Det er det vi bruker på bilene, bortsett fra inni dørene, hvor vi bruker Liq A. Det var Liq A som var med i testen. Hovedgrunnen til at vi bruker den i dørene, er at den lukter minimalt i motsetning til Nas."

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...