Gå til innhold

så er vi oppe igjen........


Steinar

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mer detaljer er du snill. Jeg kjører Win7, Chrome og Avast pro og får ingen varsel.

 

Kjører Windows 7 og Firefox og En rød firkant nederst i høyre hjørne med trojansk hest dukket også opp i dag, men kun når jeg besøker forumet.

Den kom umidelbart da jeg gikk inn på forumet, men hvis ingen andre merker noe er det sikkert trygt.

 

 

Edit:

Her er meldingen, det kommer stort sett hver gang jeg søker etter nye poster .

 

Virus

virus 2

Endret av Christoffer S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Avast som varsler og det har sannsynligvis ingen forbindelse med FireFox. Kjør en scan på din egen maskin. Det kan være at noe er buffret lokalt. Du kan også slette lokale internet filer. Prøv også for å oppgradere Java slik at du er sikker på å ha siste versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upcoming Calendar Events. Fungerer ikke på min mac. Står bare : There are no forthcoming calendar events. Hvis jeg går inn i kalenderen og trykker på edit på det jeg har der, poster editen uten å gjøre noen forandring kommer alle events opp. Etter å ha logget meg ut og inn igjen er det borte igjen.

 

 

Harrymann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å skremme frem smileyene permanent ? tungvint å måtte hente frem linja hver gang..

og så oppdaget jeg en ulempe da jeg skulle kopiere en bildelink fra en tidligere tråd. det går ikke an !!. ihvertfall ikke når bildet er på en annen server.

 

bildet jeg prøvde med er i denne posten. hvis admin vil prøve det konkrete eksempelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte.. når jeg høyreklikker så skjer det samm som når jeg venstreklikker. det kommer opp en bildevisning uten mulighet for noe annet enn å lukke.

bruker win7 og firefox. kan det ha noe med skjermoppløsning å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Puh! Endelig kan jeg lese interessante ting igjen. De siste dagene har jeg måttet se internett-seminarer, bestille deler, vært på Kardemomme By og vært på tur i skogen. Endelig er hverdagen tilbake!

:rolleyes:

 

PS Tenkte det samme VErtikalhorisoNT. Det må være en konspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som løper rundt og stabler ting i bilen min har nok hatt fri i mange år. Han har ihvertfall glemt å øse oljen i girkassen dit den skal, for den lekker som en sil nå. Bilen er p.t. begjært avskiltet pga. manglende PKK. :(

 

Lyst på en kveldsjobb, Gaute...?

 

 

PS Og takk til Steinar og Tore, det glemte jeg jo å si! Gullgutter!!! :)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde vært av den typen som tror på overtro og slikt, så ville fredagens hendelse vært et sterkt inntrykk.

 

Jeg tok på meg å informere om Terratracker's bortgang. Jeg logget meg på laget en ny tråd og formulerte teksten, trykket send-knappen; fikk aldri kvittering på sendt post og forumet var nede! og forble nede i tre hele dager.

Kan dette være en sammenheng med trådens innhold og personens betydelse for forumet?

Tja, jeg ble litt tankefull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...