Gå til innhold

så er vi oppe igjen........


Steinar

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja det har helt klart vært tomme dager uten innhold så tusen takk til de som holder forumet igang. De får vel skjelden kredit for det de gjør når ting virker, bare pepper når det ikke gjør det. :(

Men det er et lite skår i gleden, forumet virker fortsatt ikke på telefonen så det blir lange og ensomme stunder på dass :) Blir det også fixet snart ?? Pleeease

 

Tom H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor takk til de som sliter med og holde forumet igang ja :)

Men jeg får opp advarsel om at Trojansk hest er blokkert flere ganger mens jeg er inne nå.

Kan det være tilfelle at det faktisk er en Trojansk hest som har lyst til og besøke meg ?

Det er kun når jeg er her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var deilig! Nå har jeg sittet hjemme i sofaen og måttet SNAKKE SAMMEN med kona i flere dager. Takk, takk og atter takk! Jeg slutter heller å festrøyke, drikke, banne og ljuge fire ganger enn å måtte oppleve dette igjen.

 

:o:(:wacko::blink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg får opp advarsel om at Trojansk hest er blokkert flere ganger mens jeg er inne nå.

 

Mer detaljer er du snill. Jeg kjører Win7, Chrome og Avast pro og får ingen varsel.

 

Som vi merket for en uke siden vil f.eks. Google (om en kjører Chrome) varsle om at siden er usikker. Dette varslet ble fjernet etter første oppdatering for en uke siden. Før vi gikk på luften igjen i går kveld har også Domeneshop sjekket at alt er i orden. Vi har også byttet alle adminpassord. Jeg føler meg ganske så trygg på at alt er slik det skal være nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gud! Skriver lite på forumet, men leser MYE. Trøbbel med tenningslås, kan ikke vri rundt - kjent problem på bl.a D2. Jeg søkte forumet i går kveld og fikk ikke tilgang. Ble engstelig og uvel - litt rådvill - ser at jeg er blitt avhengig. Ikkje braaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gong får de pinadø bruke erstatningsforumet, folkens. Eg var omtrent den einaste som var innom det, medan resten av dykk brukte Facebook. Pingler.

Eg trudde eg sat igjen som den einaste overlevande etter Katastrofen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hmmm... På min iTelefon med Safari ser det ut til å virke som det skal. Hvordan arter problemet seg?

Har iPhone 4, kom bare en melding om at det har vært hackerangrep.

Slettet loggen og startet telefonen på nytt og nå virker det, yipiiey :-)

Nå bare gleder jeg meg til neste do besøk.

 

Tom H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagevis med tvinning av tommeltotter med påfølgende blemmer er jo ikke bra når man skal ut i garasjen å produsere noe, så da blir jeg vel bare her på sofaen med paden og forumet isteden da.....

pphhhuuuu, skal si vi vart skræmd...

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...