Gå til innhold

Varsellampe RRC


Kvasi

Anbefalte innlegg

Har fått et orange utropstegn i dashen plutselig. Kom etter at jeg tok av LMM for å komme til styrestaget og startet den uten for å få vridd litt på rattet.

Regnet med at det skulle forsvinne etter litt kjøring men det gjorde det ikke. Noen tips til hva som bør gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ta av batteriet i 30 min til 1 time ? Jeg vet ikke hvor lenge man må gjøre det for at det forsvinner, men jeg tok av kontakta mens bilen gikk og det var for å feilsøke om den virka i det heletatt, og det gjorde den :P

Men prøv å ta av batteripolen for å resette minne til ECU ;) det kan hende det hjelper ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte ei Brigg men så kom jeg på at de er alkoholfri og de løser jo ingen problemer.

 

Batteripolen har vært oppe til vurdering men da må stereoen justeres inn på nytt og det tar tid så det håpte jeg å slippe. Men er vel bare å få det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Samme problem enda, 1990 RRC 3,9 uten lambda. Det har kommet etpar ganger og da har jeg koblet av minuspolen og så ble det "i orden" men i går brølte det orange lyset igjen 5 min etter at jeg koblet på batteriet og startet bilen.
Noen ide om i hvilken ande av det elektriske anlegget man bør begynne å lete etter feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...