Gå til innhold

Klistremerker


Steinar

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 måneder senere...

Emaljert utgave er ikke vurdert enda, men vi har drodlet litt med tanken om en innstøpt i plast, omtrent som original LR oval. Problemet er produksjonskostnadene kontra salgspotensialet. Klistremerkene er foreløpig et gedigent underskuddsforetakende til tross for stor interesse i forkant...

 

Hvilken størrelse tenkte du på emaljeskiltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tore nevner har vi vært inne på tanken om merke.

 

Hadde jo vært interessant å vite hvilke type merke som er interessant, emalje eller et a la orginalmerket :)

 

Vi kommer nok ikke til å tjene noe på noe slikt (det er heller ikke hovedhensikten hverken med dette eller klistremerkene), men så lenge vi ikke taper alt for mye, kan det jo være interessant likevel :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse tenkte du på emaljeskiltet?

Det første som slår meg er størrelsen på de som sitter i grillen på div L.R. De er jo i plast, og ser proffe ut. Emaljert blir nok for dyrt og omstendig. Ser for meg et skilt til å skru fast fra baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

bruksanvisning for å få klistremerker i posten:

Bestilling

De som er interessert i klistremerker bestiller merkene hos meg på steinar@lrforum.com, og betaler totalsum inn på kto: 97134054577. Klistremerkene sendes ut fortløpende etterhvert som betaling er registrert på konto, og jeg har mottatt fullstendig navn og adresse. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse klistremerker igjen. Lageret kommer til å vare i flere år...

Kanskje en idé å ta noen med på forumtreffet? Jeg har byttet bil noen ganger siden jeg kjøpte sist.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

God mrgen , Hvor langtid går det før vi mottar disse merkene jeg har bestilt 2 sett og ikke sett noe til dette ennu brukte som sagt kontonummeret på side en .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mrgen , Hvor langtid går det før vi mottar disse merkene jeg har bestilt 2 sett og ikke sett noe til dette ennu brukte som sagt kontonummeret på side en .

 

Merkene er sendt til deg, og jeg har svart (i går) på mailen din med bekreftelse på at merkene er sendt og beklaget at det gikk noen dager før jeg fikk sendt merkene.....

 

 

Når det gjelder enekjemerker, er det definitivt noe vi skal se nærmere på. Tror ikke vi ble helt enige med oss selv om vi skulle gå for grønn/sølv, grønn/gull eller om vi skulle satse på sort/sølv emaljemerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...