Gå til innhold

Ønskes: Oslo til Bergen


ADI

Anbefalte innlegg

2 RR akslinger skulle jeg hatt fraktet fra Oslo til Bergen..

107422[/snapback]

 

Jeg skal fra Moss til Bergen, men det er ikke før om tre uker.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noe som jeg gjerne skulle hatt over til Bergen. Gaute ringte og fortalte at han har et dashbord liggende til meg, så om detskulle være noen som skal innom Gaute før de reiser til Rena hadde det vært kjekt om de kunne ta det med dit eller evt. helt hit til Bergen.

 

Får jeg det til Rena blir neste trinn Rena - Bergen. biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute ringte og fortalte at han har et dashbord liggende til meg, så om detskulle være noen som skal innom Gaute før de reiser til Rena hadde det vært kjekt om de kunne ta det med dit eller evt. helt hit til Bergen.

 

Får jeg det til Rena blir neste trinn Rena - Bergen.  biggrin.gif

Jeg har "time" hos Gaute onsdag 21. - og skal til Rena så det ordner seg nok. biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "time" hos Gaute onsdag 21. - og skal til Rena så det ordner seg nok. biggrin.gif

107987[/snapback]

 

Glimrende. Da skal jeg prøve å iverksette litt kobling mellom deg og Hugin (regner med at han er så framfødd at han finner deg). biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Olav tar det med til Rena, så skal jeg ta det med videre cool.gif

 

 

Olav treffer jeg på Rena, han skulle ligge foran meg å hjelpe meg over Madsenmyren. Det var det han sa ihvertfall laugh.giflaugh.gif

Endret av hugin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende. Da skal jeg prøve å iverksette litt kobling mellom deg og Hugin (regner med at han er så framfødd at han finner deg).  biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif

 

 

Hvis Olav tar det med til Rena, så skal jeg ta det med videre cool.gif

Vi har vel truffet hverandre noen ganger før, så hvis ikke Jon har gjemt seg nedi en eller annen myr, og nekter å komme opp igjen, skal vi nok klare å forflytte "bagasjen" fra JoHanne til Jons bil. biggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Olav tar det med til Rena, så skal jeg ta det med videre cool.gif

Olav treffer jeg på Rena, han skulle ligge foran meg å hjelpe meg over Madsenmyren. Det var det han sa ihvertfall laugh.gif  laugh.gif

107992[/snapback]

 

Du har vel fått såpass hjul på bilen din at den flyter på åpent vann, Hugin? smile.gif Det høres ut som om dette skal ordne seg, takk skal dere ha begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... han skulle ligge foran meg å hjelpe meg over Madsenmyren. Det var det han sa ihvertfall laugh.gif  laugh.gif

Tja.... Nå har jeg akkurat vært innom Vianor på Økern og fått skrapt vekk "noen kilo" myr fra anleggsflaten mellom dekk og felg. Det ble liksom ikke helt tett mellom der. rolleyes.giftongue.gif Så det spørs om ikke jeg skal prøve å holde meg mest mulig på "fastlandet". Dessuten kjører jo jeg på det som bergensfolket kaller pizzakuttere - 235/85x16 - og "gateslicks" - BFG A/T......

 

Men nå har vi vel fjernet oss "litt" fra temaet. rolleyes.gifblush.gifph34r.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...