Gå til innhold

Noen som har lyst til å overta mine 2 P38


JEHS

Anbefalte innlegg

Går og tenker på å selge begge mine P38, begge er 2,5 DSE og 1997mod. Den grønne er en Holland&Holland.

 

Tiden strekker dessverre ikke til lenger, og jeg må bite i det sure eplet og selge unna litt.

 

Den grønne jeg har, er min daily driver. Den er godkjent til oktober + 2 mnd. Den er i helt grei stand, og har fått byttet masse slitedeler i mitt eie.

Nevner bremser foran og bak, oljeslanger, filtere, alle bærekuler foran, noe eksos, fikset vifter i kupe, byttet gassdemper og vaiere på bakluker + +

Den har DAB+ radio og handsfreeløsning. Fikk også helt ny frontrute i slutten av 2015.

 

Den blå kjøpte jeg som delebil til den grønne, men på noen måter er den nesten for god til å la gå som deler.

Denne har også Arnott belger og nyere støtdempere.

 

Totalt med bilene er det med 4 hjulsett. Den blå står nå på 18" Hurricane med gode sommerdekk, den grønne på 16" med nesten nye BF G KO2, også

følger det med 16" med nesten nye piggfrie + 18" doble 3-eiket med piggfritt.

 

Jeg har også masse reservedeler til bilene. Ønsker å selge alt under ett.

 

Ønsker bud over 45000,- og det er da inkludert årsavgift på den grønne. Den blå ble avregistrert før nyttår.

 

IMG_6221.JPG

 

IMG_6219.JPG

 

IMG_5656.JPG

 

IMG_6875.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant reservedelene er det blant annet ekstra topp + dyser, ekstra ventilblokk 6 eller 8 ekstra belger. Dobbelt sett med håndbrekksko, overhalingssett til kompressor, helt ny starter. Og mye annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tipset blir å forbedre den ene maximalt med det du har, og selge den som hel bil. La den andre gå i deler - over tid. Få har plass / lyst til å hente to RRp38 på en gang.

40-50 for en bra RRp38, er jo greit.

Du kan få mye i deler, for delebilen hvis tålmodigheten er tilstede.

 

Lykke til.

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset blir å forbedre den ene maximalt med det du har, og selge den som hel bil. La den andre gå i deler - over tid. Få har plass / lyst til å hente to RRp38 på en gang.

40-50 for en bra RRp38, er jo greit.

Du kan få mye i deler, for delebilen hvis tålmodigheten er tilstede.

 

Lykke til.

Mvh Brage

 

Ja er klar over at delesalg lønner seg, men jeg sliter skikkelig med plassen. Og tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...