Gå til innhold

SE denne p38 meget fin og bra


svalbard

Anbefalte innlegg

Sitat fra retningslinjene for annonser:

"Hold trådene fri for kommentarer/spørsmål som ikke har med en eventuell handel å gjøre. Negative kommentarer ang. gjenstanden som selges skal unngås"

 

Jeg synes dere kan fortsette denne teite diskusjonen på neste kaffetreff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror at de som har hatt med selger å gjøre vet at de kan føle seg trygg på å få en god bil! Om en P38 er verdt det så-eller-så mye er kjøpers vurdering... Så enkelt. :-)

 

-B-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mange vil ha men ingen ser hva slags god bil dette er må sees vert væren kr vis det p38 man vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

fortsatt til salgs ta sjansen nå vis du leiter etter fin p38 for denne er megetttt fin den blir med hjem vis du tar en titt tro meg god sommer alle samen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

bilen er fortsatt til salgs åpen for vettttugt bud men det må gjøres på plass etter du ser hvor fin den er men oppfør dei ikke noe tull da går du glipp av vidre topp service og mulig land rover vennskap :) med en som veit hvan driver med ......god sommer alle fra toten mittivæla he he ei bygd med bare koselige skapninger tro meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ern på finn åpen for bud selger også seriebil ombygd med efi v8 må sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt :) men fortsatt masse gode tilbud på p38 biler og deler som sagt her finner du meget bra prosjekt vis du kan drive litt selv men da må det reageres ikke noe å vente på tlfnr 45449630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...