Gå til innhold

Feil på D3. LR england tilbakekaller biler.


Bugge

Anbefalte innlegg

Ingenting av slikt gjelder biler utenfor UK.

Ref saken med slarkete hengerfester som løsner.

Det er det britiske biltilsynet som krever at lr ordner opp nasjonalt, mens resten av verden velger strutsemetoden.....

Ang. hengerfeste på D3 og RR sport er Vegdirektoratet på saken. Fikk e-post fra en saksbehandler før jul, hvor de hadde sendt JLR importøren brev om status Norsk kontra Britisk tilbakekalling på hengerfeste. Har ikke hørt noe mer siden..

https://oep.no/search/resultSingle.html?journalPostId=20225797

Endret av OJG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne info på http://www.dft.gov.uk at Discovery 3 med blant annet mitt ramme nr skulle vært tilbakekaldt pga feil på HPFP. Noen som vet om man kan sjekke dette på norske sider ?attachicon.gifTilbakek..png

 

Jeg husker denne i Norge også, det var også en til som gikk på ekstra vakumrør for å hindre oljeinntrengning i bremsekraftforsterkeren.

 

Jeg fikk melding om dette fra Land Rover Norge og fikk reparert begge delene.

Det ble også stemplet inn i service heftet hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Jeg husker denne i Norge også, det var også en til som gikk på ekstra vakumrør for å hindre oljeinntrengning i bremsekraftforsterkeren.

 

Jeg fikk melding om dette fra Land Rover Norge og fikk reparert begge delene.

Det ble også stemplet inn i service heftet hos meg.

 

 

Da skal jeg da ta kontakt med LR Norge og få avklart detta.... Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...