Gå til innhold

HSX seter til Defender


joran

Anbefalte innlegg

  • 9 måneder senere...

Gidder ikke kjøpe noe som ser helt ødelagt ut etter kort tid.

 

Prøver egentlig å få tak i pene originale seter, men ingen melder seg... Noen som har erfaring med å trekke om seter?

 

Looks is a part of it, but my ass is more important.

 

*Saint_smiley_face*
 

Endret av sveinikr@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Flere har kontaktet meg etter det jeg skrev for en time siden. Litt mer info her, samt noen bilder nettopp tatt med telefonen og under elendige lysforhold.

 

Tilstand på setene: Begge ser helt greie ut, men hvordan beskriver man egentlig tilstanden på 10 år gamle seter?? Skal prøve..

 

Sete 1 (per nå, sjåførside): Har selvfølgelig brukstegn, men ingen skader (kutt osv) på skinn / stoff. Setevarmeren i dette setet funker ikke, men jeg er nesten sikker på at ledningen ble klemt i hjel i knekket mellom setet og seteryggen, dvs. bør være lett å fikse (om man ikke vil skifte ut varmeelementet).

 

Sete 2 (passasjerside): Har brukstegn og en liten skade (slitasje el. kutt) på siden mot Cubbyboksen, like ved setebeltet, som vist i et av bildene nedenfor. MEN, dette har ingenting å si, fordi jeg har et strøkent originalt, setetrekk av samme type, og dette får kjøperen. Det er en få minutters jobb å trekke om (mulig at jeg får gjort det før henting; hvis ikke, følger ekstratrekket med). Varmeelementet funker som det skal i dette setet.

 

Pris.. tja.. 3.500 kr ved henting i Trondheim? Dette kan trolig gjøres mellom 10. - 20. januar, dvs. når jeg har fått de nye setene..

 

 

 

IMG_7336.jpg

IMG_7337.jpg

IMG_7339.jpg

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi holde dette i stand-by til Januar, for jeg har fått et konkret bud. Hvis den potensielle kjøperen mener det seriøst, blir de hans i midten av januar. Hvis ikke, legger jeg ut egen annonse under Bildeler til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sveinikr@hotmail.com skrev:

Gidder ikke kjøpe noe som ser helt ødelagt ut etter kort tid.

 

Prøver egentlig å få tak i pene originale seter, men ingen melder seg... Noen som har erfaring med å trekke om seter?

 

Looks is a part of it, but my ass is more important.

 

*Saint_smiley_face*
 

 

Å trekke om orginalstolene er meget enkelt - jeg gjorde det på under en time første gang med hjelp fra 1 stk youtube video og et kit til rundt 700 kr fra Britpart (som etter min mening har holdt seg meget bra med daglig bruk.)

 

Dette var såpass enkelt at jeg ikke har noe problem med å trekke om setet på ny om det skulle bli slitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...