Gå til innhold

Død klokke, dødt kupèlys, død CD spiller, ellers all good


gull

Anbefalte innlegg

Etter en heller fuktig sommer i Stavanger, gikk jeg ned i bilen for å starte den en dag, en Defender 110, 2005 modell. Hvertfall, alt funker som før, men klokken står i ro, kupèlys er dødt og cd-spiller er død, ellers funker alt, inkludert instrumentlysene.

 

Jeg har tatt ut og sett på samtlige sikringer, en etter en, for å se om de er gåen, men ingen ting ser ut til å feile. Så lurer jeg på om det er noen av de gule firkantene som er under sikringene, er det dette som er et relè? Kan det være de som feiler?

 

Eller er det pga vann har kommet inn og kortsluttet litt av hvert der? Har ikke vært vann i bilen, men en dråpe har vel kommet inn eller to..

 

innspill på veien videre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Finner det betimelig å gjenopplive denne tråden. Jeg har kobla noe i kupelys-området og klarte å kortslutte dette. Gnistfåkket stod. Har nå død radio og dødt kupelys. Er det noen som kan bekrefte at sikringa står under passasjersetet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...