Gå til innhold

Første LR, P38


Agrostar

Anbefalte innlegg

Sat igår og bestilte deler ifra Rimmer Brothers, oppdaga da at eg hadde rett oljefilter alikevell. Finns orginalt og uorginalt som ser ganske forskjellige ut. Og joda, oljefilteret passa. So idag har eg bytta motorolje og filter, dieselfilter, luftfilter og begge kupefiltera. Dei siste trengte ihvertfall å byttast. Når eg starta bilen so heva den seg både bak og framme, so det må vere ein lekkasje ein plass fortsatt på lufta. Kunne tenkt meg å vore på snødemo på Torpa laurdag, men sidan utvalget i bil som er køyrbart er litt snevert, kom tanken om prøveskilt... Hadde på vinterhjula i kveld med 28pund framme og 36 bak, tok ein bra prøverunde og kan ikkje sei anna enn at bilen fungerar utmerka. Sporar noko, men ikkje so gale som når det var mindre luft i hjula. So eg tek sjangsen og ordnar med prøveskilt i morgo, blir ihvertfall ein skikkeleg test av bilen. Fekk opp boka på Hevac når eg valgte resirkulering av lufta, men den forsvann når eg stoppa og starta bilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Fekk ånden over meg, so eg fekk ordna eksosen 90% i kveld :) Kappa vekk heilt inntil stussen som var sveisa på midtre potta, og 15cm etter skøyten mot splitten. Sveiste stussen fast igjen på potta, sette på ein 45 grader, bit med flexieksos som gjekk inn i ein overgang som gjekk inn i røyret som går til splitten. Ikkje vakkert, men håpar eg får det igjennom eu kontrollen. Prøvde å ta bilde men gjekk tom for straum sjølvsagt. Fekk ordna med prøveskilt idag, so det blir ein skikkeleg prøvetur på laurdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det seier de no?! :blink: Gløymde ein ting når eg laga eksosen, og det var at bilen kan endre høgde. Såg idag at i acess mode er bøygen eg laga akkuratt borti den klumpen på diffen. Skulle hatt 90grader istadenfor 45, men men. Er ikkje ofte ein er i den høgden. Ikkje det at eg høyrer so mykje forskjell på lyden etter at eg ordna eksosen, må gå forholdsvis stillt desse motorane.

 

2017-02-23 19.05.29.jpg

 

2017-02-23 19.06.13.jpg

 

2017-02-23 19.31.58.jpg

 

Eg er ihvertfall glad for at eg ikkje skulle opp i fagprøve i rustsveising av eksos blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deilig og se at jeg deler sveisekunnskap med noen...

Sveisen min og ser slik ut :mellow:

Så lenge det er tett så er det jo bra B)

 

Selvlært, er vellært, er det ikkje so blush

 

Hadde ein knall tur til Dokka igår på snødemo. Bilen går bra når ein trør på, og er nydleg å køyre. Vegde bilen til 2360kg med meg inni, og på 500km gav det eit forbruk på 0,95. Køyrecomputeren viste 0,87. Kan det vere chippinga som gjer at den syner feil? Hadde 5-10 kutt ifra motoren på turen, mest heimatt, men ingen klakking eller nødmodus.

 

Tok meg ein køyretur idag oppi fjellet her for å prøve bilen, og Nokian Hakka R ifra 2008 imponerte meg faktisk, tykte eg kom meg bra fram i snøen sofremt det ikkje var is under. Stod på tomgang og såg utover bygda når motoren plutseleg begynte å kødde heilt. Putra og harka voldsomt, feillampen tente og sløkte seg ofte, klakkinga kom og gjekk og motoren daua to gonger. Etter 2-3 minutt hadde den roa seg og fungerte fint og eg begynte å køyre. Kom litt før motoren berre daua i fart, når eg da stod i motbakke og starta motoren igjen so rusa den seg sjøl opp på 3000, hosta og harka seg nedover før den daua. Starta igjen og det samme skjedde. Starta igjen og alt var ok, eg køyrde nedatt og den gjekk inn og ut av feilmodus ein par gonger før alt var ok. Blir verkeleg ikkje klok på bilen. Eine gongen den kødda og stoppa, so justerte fjøringen seg i alle retningar når eg starta igjen, utan at eg veit om det har nokon samanheng.

 

2017-02-26 14.46.54.jpg

 

2017-02-26 14.51.39.jpg

 

2017-02-26 14.52.04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dei funderte litt på den dei og, eg er overbevist om at bilen er chippa og at det gjer den feilkoden. Det eg mistenker er at dyse 4 kan vere dårleg, at den begynner å lekke innimellom. Da vil jo sensoren få det med seg og kompansere for det. Om den lek kan vel det forklare klakkingen og, eventuelt at pumpa endrar tidspunktet for innsprøyting pga at den mister kontakten med den dysa. Det er min teori, og den er veldig tynn :P Sjøl om eg har veldig hardt for å tru at ei dyse kan fungere fint 500km, og kødde utruleg dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt problemer med min gamle p38 som ligner litt:

1. Fødepumpen i tanken var defekt (stigerøret i tanken kan også være sprukket, eller begge deler). dette medførte at den ved halv tank eller mindre kuttet nå og da, alt ettersom hvordan hellingen på bilen er. Ved full tank gikk den fint.

 

2. slitt dieselpumpe, den var lett å kaldstarte, og gikk fint før den ble varm. Etter tempen kom seg, så begynte den å jage litt/veldig på tomgang. Ved det minste gasspådrag så stabiliserte dette seg. Dette medfører også litt vanskeligheter med varmstart, ettersom bilen vet at den er varm og tilfører ikke noe ekstra dieselmengde ved start. Mye kinning! Det finnes en boks som kan settes mellom bil og hjerne som forteller bilen at den alltid er kald ved oppstart, og dermed guffer på med litt ekstra død dinosaur i 60 sekunder eller så. Ikke noe god fiks, men en billig måte å forlenge livet til starteren på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne minne eindel ja! Fødepumpa var no lett å sjekke, ihvertfall no som eg knakk slangen som går ifra filteret og inn på pumpa blush Slo på tenningen på min og det rann no bra med diesel ut av filteret. Men var din fjuskande heile tiden når den var varm? Eg har prøvd bilen no nokon kveldar og den har oppført seg heilt fint, prøvde både flatt og bratt. Merkar det at når motoren er varm, og eg stoppar motoren, so startar den fort om eg startar den med eingong. Men jo fleire minutt det går fra eg stoppa til eg skal starte igjen, so må eg kjinne meir og meir. Når eg stod på ferja heim ifra Dokka so måtte eg sikkert kjinne i 10 sekund før den fyra. So i kveld tenkte eg å ordne litt på det!

 

Fekk vaska bilen og motoren, for det var ganske fullt av olje rundt turboen etter turen i helga. Skjønte ikkje heilt kvifor, for det ryk ikkje noko spesielt blått av motoren. Og det var olje langt over turboen og. Tenkte pakningane på oljen inni turboen var ferdig, so eg begynte å demontere trykkslangane. Olje overalt. Ut med intercooleren for å vaske den. Etter å ha lese so mykje av folk borti England som har vridd dieselpumpa for å unngå problemet med start av heit motor, tenkte eg å gjere det og. Demonterte røyret mellom filter og turbo, og da fann eg nok største grunnen til at det var olje overalt. Etter slangen som går ifra toppdekselet, so var det heilt blautt av olje inni røyret der. So her blir det plugging av slangen, og ny slange ifra toppdekslet blir lagt til ei lita flaske eller noko.

 

Demonterte innsuget etter å ha prøvd i ein time med å komme til den andre skruen som held dieselpumpa. Her var det jaggu mykje gørr og drit inni. Har ikkje dårleg samvittigheit for å montere på blenderøyr for egr! Tenkte å hive innsuget i oppvaskmaskina for å ta oljen og soten, nokon som har innvendingar i det? Knakk uheldigvis dieselslangen som gjekk ifra filteret og til pumpa, men hadde vanleg dieselslange liggande. Går det bra å ha det utan den spiralen?

 

2017-03-02 19.48.04.jpg

Ser ganske lett her kor oljen ifra toppdekslet begynnar...

 

2017-03-02 17.27.31.jpg

Fantastisk flott med egr ja :angry:

 

2017-03-02 21.33.43.jpg

 

2017-03-02 21.34.41.jpg

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig oljeansamlig i innsug dieselmotor det der. Nesten mindre enn normalt vil jeg si. Har sett DSE som er mye verre. Men blending har den sikkert godt av for det. Jeg gjorde det på min. :)

Men innsuget i oppvaskmaskina hørtes hardt ut stakkar. Vil nok heller brukt midler som forte innsugsrens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de over sier, må jeg bare understreke. Legg ikke nedsota diesel deler i oppvaskmaskinen. Antar Dere ønsker å bruke oppvaskmaskinen til kjøkken redskaper som er i kontakt med mat etterpå.

 

Det er ikke noe spesielt godt for magen, med diesel rester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok livet av oppvaskmaskinen ?

Diesel og oppvask og pipebørste....

Kjøpte akkurat en gammel oppvaskmaskin fot bruk i garasjen. ? blir spennende å prøve. Kjører den med parafin tenkte jeg.

Blir nødt til å følge med hele programmet og ha skum apparat klart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bilen starter fort rett etter at den er stoppet når den er varm, kan det kanskje være sprekk i stigerøreti tanken? Slik at dieselen renner tilbake etter bilen har stoppet? Min fusket forøvrig bare på tomgang (jager og jukser) litt pådrag så var den helt jevn. Med defekt tankpumpe så gikk min helt feilfritt med full tank, men fusket og kutttet mer og mer dess mindre diesel som var igjen i tanken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bilen starter fort rett etter at den er stoppet når den er varm, kan det kanskje være sprekk i stigerøreti tanken? Slik at dieselen renner tilbake etter bilen har stoppet? Min fusket forøvrig bare på tomgang (jager og jukser) litt pådrag så var den helt jevn. Med defekt tankpumpe så gikk min helt feilfritt med full tank, men fusket og kutttet mer og mer dess mindre diesel som var igjen i tanken.

 

 

Lurer på om du er inne på noko, for eg la merke til at når eg øydelagde slangen inn på pumpa, at det ikkje kom diesel ut, men meir blei sugd tilbake til filteret. Fekk vridd pumpa cirka 2mm i kveld og venta 15min, da starta den med eingong. Venta 10min, og da måtte eg kjinne litt. Blir ikkje heilt klok på dette :P Intercooler, innsug og alle slangar er blitt behørig vaska i dusjen, og no ser eg ikkje igjen golvet pga all oljen og sota eg fekk vaska ut... Bilen stod og gjekk idag utan innsug eller noko på tomgang til den blei heit, og da kunne eg ikkje legge merke til noko spesielt med oljelekkasje ifra turboen no. Ikkje kom det noko olje ut av turboen heller virka det som. So håpar eg har funne problemet med at den antakeleg åndar litt mykje ifra toppdekslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått skrudd litt idag og ^_^ Fekk tak i ei brukt frontlykt, men den synte seg å vere ifra før 99, og eg klarte ikkje løsne mutteren nede ved intercooleren så eg fekk ut den gamle. Prøvde å få ut børstane/regulatoren på dynamoen, for å sjekke kor mykje som var igjen, men det synte seg vanskeleg. Har Valeo dynamo, og da er det den store kvite plata med ein svart tupp inn i midten av dynamoen som skal ut? Eg fekk den ut ein liten cm, før det var stopp. Gjekk heller over alle koblingar i motorrommet med kontaktrens, og dei som er under dashbordet ved A-stolpen på kvar side. Einaste eg fann var eine på høgre sida hadde litt irr på 2-3 pinnar. Berre for å ha gjort det so bytta eg tørkefilteret til Eas og.

 

2017-03-04 19.56.25.jpg

 

2017-03-04 19.57.07.jpg

 

2017-03-04 19.45.45.jpg

Montert på igjen innsug, egr blending, intercooler og trykkrøyrer, hadde på noko silikon ved skøytane og bytta ut nokon dårlige slangeklemmer.

 

2017-03-04 19.46.28.jpg

Blenda av slangen som gjekk til toppdekslet, og sett på filter fra biltema istadenfor.

 

2017-03-04 19.27.57.jpg

Begynte på å bytte olje og filter på girkassa. Oljen var raudbrun, og når eg fekk av bunnpanna so lukta det skikkeleg ildt. Var ein magnet i panna som var full av groms og.

 

2017-03-04 19.36.31.jpg

 

2017-03-04 19.42.38.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hva angår motorproblemene dine, vil jeg tro du har to ulike utfordringer som ikke lar seg relatere til hverandre. Hva som gjør at motoreffekten kommer og går og at motoren "kutter", som du sier, har jeg ikke noe godt svar på.

 

Derimot tror jeg at startproblemene du opplever ved varm motor kommer av at dieselpumpen er slitt og har fått en innvendig lekkasje. Da vil bilen starte helt fint så lenge motoren er kald nok til at glødelampa tennes, og det vil ikke være noen synlig lekkasje på pumpa. Dog vil bilen være mer og mer tungstartet jo lenger den har stått, varm, UTEN at den er kald nok til at den gløder når du forsøker å starte den igjen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vanlig problem på m51 motoren er at simmerringen på drivakselen på innsprøytningspumpen blir stiv og lekker. Det gir startproblemer som noen tror at løses ved å gløde lengre men det er bare en løsning og det er å skifte simmerringen. Enkel jobb så snart pumpa er ute av motoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...