Gå til innhold

Første LR, P38


Agrostar

Anbefalte innlegg

Etter at eg tykte 94 Fronteraen begynte å dette verkeleg ifra kvarandre, såg eg etter ny bil. Litt att og fram blei eg forelska i Range Rover, da P38 som passa mi lommebok i innkjøp ihvertfall. (Kva dei kostar å ha er uinterresant :P ) For morro skuld la eg forrige helg inn bud på den som stod hos Økern Bilauksjon, søndag ringte dei og sa bilen var min... Eg hadde da kjøpt ein bil utan skilt, ikkje eu godkjent og bilen stod på bunn av luftputene. Reiste da fredag kl halv 6 med biltralle til Fornebu, hadde lasta på og begynt heimatt før halv 12 og var heime nett før 6.

 

So no er det min tur å bli kunnskapsrik på kva ein RR kan tilby av glede og gje av utfordringar ^_^ Det var med tilkobling til EAS, so fann ut at høgre sensor bak ikkje gav rett signal. Men ved tvangskøyring av anlegget funka alt av kompressor og ventilar, bra! Ventilasjonsanlegget funkar, men kan ikkje legge merke til at AC koblar inn. Det lek olje ifra girkassen. Motoren startar ikkje når den er varm, so skal flytte på pumpa litt. Tidvis so begynnar lampa for motorfeil å lyse, og den kakklar noko voldsomt. So kjem det nokon puff og den går fint igjen, og att og fram imellom dei to. Har fått tips om sensoren på dyse 4 som kan fjuske.

 

Bilen i seg sjøl er ein 96 modell, med bytte av motor og karosseri til 00 gjort på hittil ukjent tidspunkt. 2,5l diesel og automat. Svart karosseri og svart skinninteriør, nesten strøken inni.

 

2017-01-27 11.12.35.jpg

 

2017-01-27 11.12.20.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har fått prøvd bilen litt idag ihvertfall og tok nokon bilder.

 

2017-01-29 14.19.16.jpg

 

2017-01-29 14.17.30.jpg

 

2017-01-29 14.17.22.jpg

 

2017-01-29 14.17.03.jpg

 

2017-01-29 12.51.43.jpg

Trur eg fann eksoslekasjen :P

 

2017-01-28 19.14.58.jpg

Feilkodane som låg inne på EAS, etter resetting er det kun 2 som er aktiv.

 

2017-01-28 19.16.00.jpg

Sånn var verdiane på sensorane når den låg heilt på demparane. Ser høgre bak er 40-50 lågare enn dei andre. Tvangskøyrde kompressoren, og køyrde ventilane manuelt. Fekk da fronten opp i 120 og bak noko samme. Da var høgre bak cirka 75. Men no var det ingen feilmelding på EAS, og eg kunne bruke brytaren inni til å velge høgde! Senka eg den i lågaste so gjekk den i stå igjen. Men sidan høgre bak seier at den er legre, so prøver bilen å justere ved å køyre på meir luft på den puta.

 

2017-01-29 14.16.32.jpg

Da ser det sånn ut blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk so mykje for alle kommentarar so fort :) Var eigentleg på jakt etter ein bil som var i orden, men la inn budet på auksjonen kun for moro. Forventa ikkje å få bilen for 16 tusen...

 

På eu kontroll fra forrige eigar var det 5 feil:

-Frontrute, den er bytta

-Slitt høgre frontlykt

-Eksoslekasje

-Lekasje i 2 luftputer, er det berre å bytte alle 4 med ein gong?

-Oljelekasje fra motor. Ser ikkje ut som motoren lek so mykje, men girkassen gjer det. Har vore feilsøkt på før og påvist fra servo og slange inn på girkasse. So her er det vel berre til å handle ny eller få pressa ny slange.

 

Det eg har funne ut:

-Virkar ikkje som ac fungerar

-Rute høgre framme tannar over på topp, ser Paddocks hadde ny mekanisme for 500kr

-Sentrallås på venstre bak klakkar når den skal låse opp, men døra blir både låst og ulåst

-Motorfeilen som kjem og går, satsar på dårleg ledningsnett til følaren på dyse 4, eller at følaren fjuskar

-Motor startar ikkje når den er varm som nemnt før

-Navigasjon funkar ikkje, er lys i skjermen og nokon strekar når den sjøl vil

-Høgdesensor høgre bak køddar. Sjekka no, og den var svart og med blanke muttrar, so den må vere bytta? Den syner som nemnt før cirka 40-50 mindre enn dei andre, so kan det vere nok å kalibrere eller noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftputer: bytt alle nå, så vet du at de er i orden. Gå over alt av slanger, tank og ventiler til EAS med såpevann, en liiiten lekkasje kan gi deg store problemer etter hvert.

 

AC: se om navet på kompressoren går rundt. Det er en tråd her på forumet, med bilder og beskrivelser av hvordan du måler/tester kompressor og trykkbryteren i ACsystemet. Det kan være lite gass, eller det kan være andre ting. Har ikke pc for hånden nå, men kan se om jeg finner igjen tråden senere.

Edit: her har du litt lesestoff http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=71894&page=1

 

 

Høydesensor: sjekk kontakt og ledninger til sensor. Sjekk verdier i de forskjellige høydene, og sammenlign med verdiene som er kalibrert i styreenheten.

 

Hva slags diagnosesystem er det du bruker? Ser oversiktlig og brukervennlig ut. :)

Endret av WildRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P38 er i mine øyne den fineste Land Rover som er laget. Nydelig å kjøre. Jeg vil nok til og med si bedre enn min L322 TDV8 både på kjøreegenskaper og utseende. I forhold til tiden P38 var designet var den nok litt i overkant avansert og det kan gi noen utfordringer men med den prisen du har betalt så MÅ det være et godt kjøp.

 

Lykke til og hold oss oppdatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftputer: bytt alle nå, så vet du at de er i orden. Gå over alt av slanger, tank og ventiler til EAS med såpevann, en liiiten lekkasje kan gi deg store problemer etter hvert.

 

AC: se om navet på kompressoren går rundt. Det er en tråd her på forumet, med bilder og beskrivelser av hvordan du måler/tester kompressor og trykkbryteren i ACsystemet. Det kan være lite gass, eller det kan være andre ting. Har ikke pc for hånden nå, men kan se om jeg finner igjen tråden senere.

Edit: her har du litt lesestoff http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=71894&page=1

 

 

Høydesensor: sjekk kontakt og ledninger til sensor. Sjekk verdier i de forskjellige høydene, og sammenlign med verdiene som er kalibrert i styreenheten.

 

Hva slags diagnosesystem er det du bruker? Ser oversiktlig og brukervennlig ut. :)

 

Var ein cd som fulgte med bilen med instruksjonsbok, verkstadbok og programmet innpå. Fila heiter rangerover_easunlock_suite_win32_10-20-08. Er minimal størrelse på den, so kan sende eller legge ut om det er interesse.

 

Høgdesensoren var ganske enkel! Søkte litt nett før eg la meg, og las at nye sensorar måtte ha ein brakett på seg. Såg i kvitteringsbunken fra forrige eigar og fann noko som virka som ny sensor. Ut å keik, joda, høgre bak var bytta til ny sensor, og montert med kabelen på topp. Snudde den 90 grader, men da passa ikkje kabelen. Skrudde til i berre eit hål og starta bilen, men da trudde den det hjørnet var dobbelt so høgt som dei andre, og la den heilt nedpå. Bytta til eit anna av dei 4 skruehåla og vrei den litt mens eg las av verdien med dataen. Vipps, so var alt i orden virkar det som. Må få kappa til ei lita plate so eg får festa begge skruane på sensoren.

 

Motoren var heilt tullerusk no, startar og går fint når den er kald og ingen symptom på noko. Når den er i grenseland mellom blått og kvitt, so begynnar den å kødde, og stoppa mangen gonger. Prøvde å ha litt turtall, men den kutta heilt. So fann den ut å fungere igjen, når tempen hadde stege litt virka det som. Kan det verkeleg vere so mykje problem pga sensoren på dyse 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var ein cd som fulgte med bilen med instruksjonsbok, verkstadbok og programmet innpå. Fila heiter rangerover_easunlock_suite_win32_10-20-08. Er minimal størrelse på den, so kan sende eller legge ut om det er interesse.

 

Høgdesensoren var ganske enkel! Søkte litt nett før eg la meg, og las at nye sensorar måtte ha ein brakett på seg. Såg i kvitteringsbunken fra forrige eigar og fann noko som virka som ny sensor. Ut å keik, joda, høgre bak var bytta til ny sensor, og montert med kabelen på topp. Snudde den 90 grader, men da passa ikkje kabelen. Skrudde til i berre eit hål og starta bilen, men da trudde den det hjørnet var dobbelt so høgt som dei andre, og la den heilt nedpå. Bytta til eit anna av dei 4 skruehåla og vrei den litt mens eg las av verdien med dataen. Vipps, so var alt i orden virkar det som. Må få kappa til ei lita plate so eg får festa begge skruane på sensoren.

 

Motoren var heilt tullerusk no, startar og går fint når den er kald og ingen symptom på noko. Når den er i grenseland mellom blått og kvitt, so begynnar den å kødde, og stoppa mangen gonger. Prøvde å ha litt turtall, men den kutta heilt. So fann den ut å fungere igjen, når tempen hadde stege litt virka det som. Kan det verkeleg vere so mykje problem pga sensoren på dyse 4?

 

hm, det motorproblemet kan godt komme av entemp sensor som feiler på ett bestemt område, kan være lurt å putte den i vann og sjekk målingene mens du varmer vannet? kan være ett ommråde er helt tullerusk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått feilsøkt litt ihvertfall, fekk tips fra verkstad her om sensor på dyse 4. Den skulle vere mellom 70 og 100ohm meinte han. Kobla fra min og den var 82 når motoren var kald, når den kom i driftstemp var den 108. Men motoren veksla mellom å gå reint og klakke sjøl om den ikkje var tilkobla, so da ligg vel feilen ein annan plass?

 

Har bestilt nye luftputer, servicekit og litt anna smått ifra Paddocks. Blei veldig i stuss når eg skulle bestille deler, kva chassinr eg skulle bruke, da det står eit på ramma, eit i glaset, og eit på lappen under panseret.

 

Hadde ein lengre samtale idag med vegvesenet og eigaren som hadde den ifra 05-15. I utgangspunktet er bilen ein 96 modell, importert i 01. Han som kjøpte den i 05, fekk i 07 tak i ein lettare skada 00 modell ifra Belgia. Det karrosseriet blei reparert, det var kun framskjermen og panseret som var skada, og flytta over på 96 ramma. Dette blei gjort av ein verkstad som heitte Klausen og alle detaljar ligg i autosys, men er ikkje ført i vognkortet da vegvesenet sjøl sa det ikkje var nødvendig. Eigaren fekk bytta karrosseri på eige iniativ da han ønskte oppgraderingane som kom på 99 modellen. Nokre år seinare fekk motoren rådebank, og han fekk tak i bil fra England som hadde gått cirka 150 og bytta motoren sjøl. Det han reagerte på når han hadde bilen var at den spora alltid, traction controll virka ikkje på alle 4, kun framme eller bak, og at bilen var noko dau. Han hadde prøvd med chip på hjernen, utan at han merka noko voldsom forskjell, og var usikker på om den hjernen stod i bilen eller var bytta til orginal når han solgte. Fargen skal vere javablack, da lappen framme under panseret ikkje er rett, autodim speglar ute er det på bilen, noko han ikkje hadde sett på so mangen andre. Deksla rundt midtkonsollen var og skinn på, noko som og var sjeldant visstnok.

 

Alt i alt er eg blitt veldig mykje klokare idag og ser fram til å få denne bilen i orden. Sjøl om den blei solgt to gonger i 15, og siste eigaren ikkje har fått gjort so mykje, so er det ganske tydleg at han som hadde den ifra 05-15 har passa godt på den. Utruleg hyggeleg kar som hadde både deler og delebil ståande om eg trengte deler. Han hadde hatt nokon RR, og var gått over til V8 da dei var meir guff i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilen inn i verkstaden idag for å kike på oljelekasjane. Må først sei meg imponert over at den starta rett opp i 10 kuldegrader utan å nøle. Den stod i tillegg å gjekk i sikkert halv time utan å komme med feil på motoren. Når eg kom under såg eg som nemnt ifra Naf at det lak ifra pluggar på girkassen. Drog over alle sammen pittelitt, men den øvre slangen var so laus at eg skrudde faktisk 2-3 rundar for hand. Starta opp, etterfyllte olje og kunne ikkje sjå nokon direkte lekasje! So det var billeg reparasjon :) Turboen må vere sleten, da det er blautt rundt slangane til den og noko under.

 

Tok bilen for ein prøvetur og alt funka bra. Fekk airbag feil, og måtte starte og slokke bilen to gonger før den gjekk vekk. Stod og pratte med ein mens bilen gjekk ganske lenge, og so begynte motoren å kødde igjen. Køyrde heimatt og den veksla mellom å gå utruleg bra, og kutte skikkeleg. Motoren må vere chippa, tykte den var rask å få opp i 100, gjekk bedre enn Volvo 855 eg hadde med 144 hestar. Kom innatt i verkstaden og da stoppa motoren fleire gonger for meg. Justerte setet fram og da kom airbag feilen igjen, og nekta å forsvinne. Etter å ha flytta settet heilt bak og litt fram, so var den vekke. Er det airbag i setene på desse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha flytta settet heilt bak og litt fram, so var den vekke. Er det airbag i setene på desse?

 

SRS ( airbag )lyset du får er nok relatert til beltestrammeren, ofte er det nok å trykke sammen den gule kontakten under setet, så forsvinner lyset. Det er nok noe dårlig ledningsnett i dette oppsettet.

 

Det er ett velkjent problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

SRS ( airbag )lyset du får er nok relatert til beltestrammeren, ofte er det nok å trykke sammen den gule kontakten under setet, så forsvinner lyset. Det er nok noe dårlig ledningsnett i dette oppsettet.

 

Det er ett velkjent problem.

 

Ok! Veldig greit å vete ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som veit om det er standard OBD2 kontakt på desse, eller om ein må ha lesar som er bygd for bilen? Hadde bilen på verkstad idag for å lese av feilkodar, men dei fekk ikkje kontakt med motorstyringen med 3 lesarar. Dei sa og at bilen starta ikkje når den stod ute, og han klarte ikkje komme på om glødelampa hadde lyst eller ikkje. Etter å ha stått inne starta den fint. Når eg starta den søndag kveld i 5 kuldegrader starta den med eingong, gjekk beint i nødmodus og blei der. Halvtime gange på motoren utan at den endra seg. I ettermiddag hos verkstaden starta den med eingong, og gjekk heilt fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lr har modell spesifike kodelesere. Særlig de gamle bilene. Finnes mange alternativer, men nå var det vel en til din bil til salgs her på forumet i går. Er nok her ennå. I selges forumet.

 

Det er også lurt å sjekke kontaktene bak kickpanelet på passasjersetet (rett forran døren, under hanskerommet) her er en kilde til mange grevling på p38. Henger ofte sammen med vannlekkasje pga tette takrenner fra soltak eller andre steder.

Har klippet vekk kontakter og loddet sammen på 2 biler her nå. Løst mye rart av feil med det ?

Sjekk også obd kontakten for irr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk tips om ein annan verkstad som hadde utstyr til å lese av, so køyrde bilen dit i kveld. Starta med eingong, ingen feilkode på halvtime køyring, og gjekk som ein drøm. 0-100 på 14sek og girkassen girar mjukt. Litt spent på om dei får lest av nokon feilkodar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkstaden hadde problem med at dei blei kasta ut heile tiden, men fekk opp feil på abs om speed sensor. Den låg vel kanskje der fordi dei ikkje hadde køyrt over farten for å få slukka lampen? Og på motor låg det kun denne:

 

2017-02-14 16.02.34.jpg

 

Har køyrt bilen litt etterpå og har kun fått 2 rykk i bilen, ikkje nokon feilkode eller klakking. Verkstaden var overbevist om at det var dyse 4 som var dårleg, og foreslo å løsne røyret neste gong eg fekk feil. So eg får berre vente i spenning.

 

Har antakeleg ein eller fleire straumtjuvar, for etter 4 dagar utan lading var batteriet heilt daudt. Men eg fekk no bilen inn i verkstaden og har fått første pakken ifra England. Greit med eas programmet på data når eg skulle bytte luftputene. Heva bilen i høgste stilling, satte jekk på karosseriet, og brukte programmet til å sleppe lufta ut av putene. So kom det kun ein pssh når eg kobla ifra. Når eg pratte med forrige eigar so sa han putene ikkje var so gamle, 3 av dei var stempla med 06, den siste taler bildene for seg sjøl.

 

2017-02-18 19.17.02.jpg

 

2017-02-18 19.17.21.jpg

 

2017-02-18 19.17.43.jpg

 

IMG_20170219_142857.jpg

 

IMG_20170219_142901.jpg

 

IMG_20170219_145729.jpg

Sidan det var eit godt sammensurium av karosserinummer og motorbytte tok eg ein sjangs når eg bestilte filtersett. Det blei bom på oljefilteret ihvertfall ser det ut som. So får berre bestille nytt.

 

Men no er ihvertfall putene bytta, ganske kurrant jobb ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...