Gå til innhold

Disco på Lesja


Krukhaug77

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Lenge siden oppdatering her nå. Bilen er nå tett for vannlekkasjer fra soltak og rails, alt innv. er montert og fungerer fint. Herlig!

Har hatt drypping fra dieselfilterområde siden jeg kjøpte den. For et par uker siden tok jeg ned tanken og byttet dieselrør. Ble ikke bedre... Lekkasjen kom fra dieselfilterbraketten, var blitt porøs og anleggsflatene til kobber tettingene på alle stussene var omtrent borte. Slipte de ned og monterte igjen midlertidig. Ikke tett. Fikk tak i en pent brukt brakett på ebay som jeg monterte i efta, ENDELIG TETT :)

Vurderer og selge bilen for en annen Landrover, men vet jeg kommer til å savne den veldig, så blir kanskje en i tillegg... Tror jeg kommer til å slite med å finne en like grei Disco 2a med forholdsvis lav km. igjen om jeg angrer meg. Vi får se. Har litt dunking under venstrefoten noen ganger, kanskje en stabstag foring? Må vel få sønnen til å sitte inni å ratte å gynge mens jeg ligger under å bryter litt en dag.

Litt irritert på knurrelyd fra håndbremsetrommelen som har kommet sakte tilbake etter bytte av innmat, må vel skifte skjoldet også. Vurderer å ta ut all innmat å kjøre uten en ukes tid bare for å være helt sikker på at det kommer fra der, selv om jeg er temmelig sikker.


 

Endret av Krukhaug77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...