Gå til innhold

Gunnar's Garage


Lorden

Anbefalte innlegg

Nå har no du ett og annet kjøretøyet i dine samlinger Terje som jeg og VILL ha... (iaf maken til) ?

 

Ta deg en tur opp en vår, så skal jeg ta deg med på tur. Om ikke i år, så er invitasjonen åpen.

 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Frå ballongdekk i MT til meir normale AT dekk i dag. 285.75-16 verkar smått etter 315.. Men dekkstøyen er mindre og svingradiusen betre. Det veg så absolutt opp. Montert nye ledlys og slik climairgreier. Håpar det siste funkar som forventa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...det HØRTES fint ut. SER det fint ut også eller Gunnar :)

Sånne "Climair greier", er det det samme som vindavvisere rundt vinduene. Det høres spennende ut. Kanskje du kan rapportere når de er behørig testet. Regner med at bestrebelsene nå i disse tider betyr at ekvipasjen skal på tur. Langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindavisere ja Terje. Ikke superpent, men ser så langt ut til å fungere. Du skal få nærmere rapport etter litt mere testing. :-)

Skal nordover. Drar neste søndag. Noen planer er lagt, som landstreff, Tromsø og Lofoten. Tenkte jeg skulle høre litt med deg siden du var der oppe i fjor. Sender en PM etterhvert. Skal legge ut noen bilder av ekvipasjen, venter på litt mere dilldall som skal på først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

image.jpeg

 

3700 km utan eit feilslag. Kunne lett kjørt det dobbelte. :-)

 

No står ein seriebil for tur. Tetting av oljelekkasje mellom motor og gir. Kviasamt... Kjem garantert meir om dette etter kvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må ærleg innrømme at eg kvier meg på den oljelekkasjen...

 

Fristande å prøve med omegalurium først. Sikkert heilt bortkasta.

Er nok simmring bak på motor som lek. Er det greiast å ta ut motor? (alternativet er girbox)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Vidar, får ta en gjennomgang.

 

Har brukt lastaren tidlegare til slikt Austbø, men denne gongen skal eg prøve min nyinnkjøpte verkstedkran med tilhørande åk frå Biltema. Ligg i bagasjerommet å gler seg på å koma heim.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...