Gå til innhold

Kvitingen. Range Rover Classic, 79.


Kenneth

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 1 måned senere...

Takker, men den blei utsatt pga. sykdom... :o så må nok vente til neste onsdag ;)

Men det gjør ingenting for da kan jeg se om jeg finner ut hvorfor nødblinken ikke virker :huh: eller når jeg får den til å virke har jeg ikke blinkelys :blink:

så må få dem til å virke i lag :P har noen vært borti problemet?? som kan ha en ide om hva som er urett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man fylle E85 på forgassermotor tro?

Jeg har brukt det trikset flere ganger i biler med injection. Halv tank med 95 og resten med E85. CO målingene blir kjempeflotte. ;)

 

PS. Husk alltid å ta ut sikringen på ekstralys før PKK. Feil justert eller for mye lys gir toerfeil, virker dem ikke er det enerfeil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm mulig jeg hadde E85 på tanken sist.. men det er et øyeblikk å justere ned co litt..

Hmm fikk 2er feil på lysan førde om dem var frakoblet :blink: kan også være manglende merking på lykt... (steikeulovligpencilbeamheltblankeglass) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Etter litt lang tid har jeg endelig fått etterkontrollen gjennomført, med en co på 4,1 og lykter uten E-merking av, så blei ho godkjent.. :)

2014-02-27 10.26.42.jpg

 

Synes ho e naken uten lys, må finne på noe lovlig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle, var godt å kjøre gobiln igjen B)

Lykter hehe ja som æ sa tel han på verkstedet, så no kan æ kjøre hjæm å montere løktn igjen, han sa ja med et :) ...

 

Neste prosjekt nå er litt forstillings justering, ho dræg litt i sporan...

Så skal det litt sånn amatørradio inn med stor antenne på taket B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes on the road again, Kvitingen måtte steppe inn som langturbil :D da Xantian fant ut den ikke ville <_< ...

Men har 2 onkelonga som er storfornøyd når dæm får kjøre Range Rover :D

bilde.JPG

Storkose seg baksetet..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Børste litt støv av denne tråden blush

 

Da er det kjøpt helt nye vinterdekk til ho.. Så no kan ho brukes hele tia uten å kjøre med hjertet i halsen :P

dekktype Federal Himalaya (aldri hørt om før) så blir spennende å se om dem virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...