Gå til innhold

Volvo L3304 på auksjon.


LandRover

Anbefalte innlegg

Er det lov å skrive om Volvo? Det må vl være et FY! for de trogne Land Rover entusiastene.

 

Jeg har sett på mange LR Serie i veteranklassen, men det har foreløpig aldri kommet til noe kjøp.

 

Denne bilen falt jeg for, men er litt usikker på hvor høyt jeg bør gå i budet. Undersøkelser på webben viser forskjellige priser i forskjellige tilstand allt fra 40 000.- til en helt nyrestaurert fra Holland som det forlanges over 200 000.- for.

 

Hvor høyt bør jeg gå? Hva er den verd? Selv om jeg ønsker å beholde bilen så ser jeg på det som et lite investeringsprosjekt i tilfelle dårligere tider.

 

lrf4.jpg

Pvjeepen tillverkades endast i 367 exemplar och är idag extremt ovanlig i ett välbevarat originalskick

Foreløpig bud er 105000.- SEK men er ikke godkjent.

 

LINK til Auksjonen som blir avholdt noen få mil ifra mitt bosted.

 

Serie bil står øverst på ønskelisten, men men men. . . . Det är så svårt när man blir kär i en Volvo.

 

Bor for tiden i Sverige.

 

Pvjeepen tillverkades endast i 367 exemplar och är idag extremt ovanlig i ett välbevarat originalskick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff ja, men hadde vært ennå bedre uten veltebøylen. :)

 

Pris? En del dårlige bilhandler har lært meg: Du kan gå så høyt du føler du har råd til. Vær imidlertid forberedt på å tape penger. Bilen er verd akkurat så mye som kjøper er villig til å gi. Å si noe om framtidig verdi er håpløst. Finner du riktig tulling, så får du sikkert lett 200.000,-. Finner du ham ikke, kan du slite med å få 10.000,-. Sjeldenhet trekker opp, men bare hvis noen er ute etter den. Kjøp den, bruk den og ha det gøy med den. Det er bruksglede og eierglede som gir verdien. Bil er ikke, har aldri vært og kommer aldri til å bli noen god investering, rent økonomisk sett. :)

Endret av WildRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...