Gå til innhold

Medlemsmøte/verkstedkveld Strømmen Bilverksted AS


NLRK avd Øst

Anbefalte innlegg

NLRK avd.Øst og Strømmen Bilverksted AS holder medl.møte/verkst.kveld : onsdag 26.april fra kl.17-21
Grillen fyres og det serveres mat med rød og gul garnityr.

Mineralvann, og kaffe( med og uten melk), serveres kontinuerlig .
Løftebukk står klar og delekjøp kan foretas under tiden.
Vi ønsker vel møtt og håper på et godt oppmøte med innlagt skravling og dekkspark

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ryktene sier at vi får besøk av Matti Funderud, som driver Funderud Antirust og Oslo Antirust. (Sistnevnte sammen med Oskar Schiøtz, som også driver Vestfold, Grenland og Buskerud Antirust.)

 

Flink fyr som skal fortelle litt om hvordan Fluid Film tar vare på bilene våre, år etter år.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har booket verkstedtime hos Strømmen bil fra kl 15 denne dagen for sjekk av luftfjæring på en Discovery 3. Har feilmelding og har med ny lufttank som skal byttes. Mulig Kenneth kan si litt om luftfjæringssystemet på Discovery 3/4 når denne allikevel henger i løftebukken? Begynner å bli endel av disse hos entusiastene også, skulle være relevant vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en projektor og et lerret som kan tas med opp der i morgen? Evt. en litt stor TV som kan tas med?

 

Takk.

Er ikke medlem ennå, men tenkte å ta en tur.

Har en 55" jeg kan ta med, hva med lyd?

Har div PA i boden.

Endret av Karemort
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem ennå, men tenkte å ta en tur.

Har en 55" jeg kan ta med, hva med lyd?

Har div PA i boden.

SoliGull! :D

 

Trenger kun bilde, så vidt jeg vet, med HDMI-inngang. Knall hvis du kan ta den med. :)

 

Er du der ca. 17?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...