Gå til innhold

Forumtreff 2017


svesol

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Campingen har tydeligvis to sider på Facebook, en på Persgården Camping og en Persgård Camping. Det står "kan være stengt for godt" på den ene, men dette er noe "Facebookbrukere" kan føre på, og endre, så gudene vet.........

Campingen er jo der og en fin camping er det, jeg håper det blir drift videre, før juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24.-25. juni er det seriebiltreff. For noen blir to helger på rad for mye.

 

Eller kanskje man kunne slått det sammen med seriebiltreffet i år?

 

 

Personlig er jeg for 16.-18. juni, så sent som mulig med tanke på været...

Men det passer begge helgene allikevel. Jeg har da byttet jobb, og skal ALDRI jobbe ei natt eller en helg mere!

 

 

16-18 da skolen slutter 16 Juni ;)

Det spiller vel ingen rolle, alle skolene slutter på fredag og har ikke skole igjen før på mandag. Ingen har skole i helgene her i landet lengere.... Forøvrig tar grunnskolene her i området sommerferie fra 21. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig skole på lørdagen 17 juni :P , men har droppa det 2 forumtreff tidligere (2012 og 2013), det er bare en avsluttningsdag med utdeling av vitnemål og farvel med klassen og slikt :lol:
Det som kan være dritten med siste uka, er at det kan være eksamen og styr, som man må øve på, så det er deilig å slippe å tenke på prøver på forumtreff, og heller kose seg å slappe helt av :P^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt av helgen. Har også gjort en avtale om en reserve Defender om min skulle være på spa i Polen. Kan jo ikke dra på Forumtreff i kvinnens elbil. Det får holde at vi tar med yngste mann sin elektriske- Defender ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...