Gå til innhold

Vintertreff på Åstjern, 10-12.mars


Christopher

Anbefalte innlegg

Nå kan det hende det spøker litt for treff allikevel :(

Prøvekjørte bilen igår og får ikke aktivert 4-hjulstrekken i lav serien, kun i høy.... Ikke like kult å kjøre i skogen da.

 

Seriebilen er jo manuelt giret, burde ikke sette stopper for turen. Det er vel mye sosialt rundt dette treffet, utenom den hardeste løssnø kjøringen.

Kolonnen ( white laningen ) klarer du fint i 2 gir tenker jeg. Selv om jeg forstår du helst vil ha bilen iorden først.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Nå kan det hende det spøker litt for treff allikevel :(

Prøvekjørte bilen igår og får ikke aktivert 4-hjulstrekken i lav serien, kun i høy.... Ikke like kult å kjøre i skogen da.

Legger ut spørsmål om tips under serie bil...

 

Om du ikke får i stand bilen så er ikke dette noe stort problem... Whitelaning går fint uten lavserie.

Dett er et sosialt treff, løssnø kjøringen er ikke det viktigste.

Men hyggelig om du tar med deg Land Roveren likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir felles middag som tidligere år, lørdag klokken 2000.

Elggryte alâ Åstjern!

 

Egenandel på 150 kr pr voksen, 75 kr pr barn.

 

Vi

 

for NLRK medlemmer:

150kr / voksen

75kr / barn

 

ikke NLRK medlemmer

200kr/voksen

100kr/barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det forhånds påmeldes til middagen eller tas det på treffet ?

 

Jeg bestiller 2 v og 1 b om det er ønske om antall .

Det er notert.

Jeg regner med,-og håper, at alle som har meldt seg på treffet vil bli med på felles middag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende det spøker litt for treff allikevel :(

Prøvekjørte bilen igår og får ikke aktivert 4-hjulstrekken i lav serien, kun i høy.... Ikke like kult å kjøre i skogen da.

Legger ut spørsmål om tips under serie bil...

Da er bilen igang igjen og vi kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse i antall, vi er nå fire barn ( to jenter på 10 år, gutt 15 og gutt 12) og to voksne. Jeg og eldstemann sover i taktelt og resten sover inne. Vi gleder oss kjempemasse og vet at dette blir en kjempefantastisk helg med koselige folk! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ødelagt fremaksling så den må bytte imorgen :huh:
så jeg kommer SENT på fredag og er ikke i tvil om at det blir sent :o Så jeg skal prøve å ikke vekke dere som skal sove ute da jeg kommer blush
Er det overnatting på samme plass som ifjor eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal bo på andre siden av tunet.. der hvor vi kjørte "løssnø" kjøring ifjor.. innover der ligger leirskolen. Hvis du går til hytte tunet og sover der så sover du sammen med Toyota gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløpig påmeldinger er over 50 med store og små :)

 

Dette kan ikke annet enn å bli gøy :D:D:D

Knallbra! Håper på celsius nærmere nullpunktet så det blir litt triveligere for oss som sover ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kommer opp på lørdag formiddag. Helst før kl 11, men man vet aldri.... Jeg har aldri vært på treff før så jeg vet ikke hvordan dette foregår med hvor jeg skal henvende meg for betalig, info om kjøring osv... Har jo veldig lyst til å være med på Whitelaningen..

 

Mvh

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kommer opp på lørdag formiddag. Helst før kl 11, men man vet aldri.... Jeg har aldri vært på treff før så jeg vet ikke hvordan dette foregår med hvor jeg skal henvende meg for betalig, info om kjøring osv... Har jo veldig lyst til å være med på Whitelaningen..

 

Mvh

Espen

Hei Espen.

Vi kjører ut på en tur,whitelaning, klokken 1100. Før dette vil du bli tatt imot på Åstjern av en av oss.

Jeg og Jøran (Jope) er treffansvarlige, om du lurer på noe så rop på en av oss :-)

Når du kommer inn på Åstjern, så holder Land Rover Klubben til mot venstre side, Toyota klubben på høyre side.... dette merkes nok :-)

Det blir hyggelig og treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Espen.

Vi kjører ut på en tur,whitelaning, klokken 1100. Før dette vil du bli tatt imot på Åstjern av en av oss.

Jeg og Jøran (Jope) er treffansvarlige, om du lurer på noe så rop på en av oss :-)

Når du kommer inn på Åstjern, så holder Land Rover Klubben til mot venstre side, Toyota klubben på høyre side.... dette merkes nok :-)

Det blir hyggelig og treffes!

 

Supert.

Eh.. jeg trekker landrovern med en Toyota.... UPS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...