Gå til innhold

Forumtreff 10.-12.06.2016, Persgård camping, Rødberg


Tore Kjernmoen

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Litt usikker på om jeg kommer, Sally er ikke klar, så jeg kommer i tilfelle med Skodan, den har jo ikke navn engang...........

Men jeg har fryktelig lyst til å treffe dere alle igjen, mye hyggelige mennesker på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På MC-treff blant hovedsakelig engelske og italienske merker hadde man konkurranse i japsemotorkasting.............? Ja, kanskje, men bilmotorer er jo litt tunge å kaste :)

Straks treff i Tempo-klubben, og der skal det støtes en Vespasylinder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har skjønt det riktig at for oss som skal bo i telt på og ved siden av bilen så trenger vi bare å møte opp? Uansett så er det muligheter for at jeg fortsatt er billøs når morroa begynner så da blir det dårlig med treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har skjønt det riktig at for oss som skal bo i telt på og ved siden av bilen så trenger vi bare å møte opp? Uansett så er det muligheter for at jeg fortsatt er billøs når morroa begynner så da blir det dårlig med treff.

Jeg har plass til deg i bilen. Drar nok litt tidligere på fredagen, skal prøve sånn i 13-tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Andreras. Skal ha det i bakhodet, men er i øyeblikket pålagt av to mødre her å ta med meg to helst fire unger og en bikje så da fungerer det beste med egen bil. Krysser fingrene for at Aschcoft, DHL og Sandveen leverer i tide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sigen i løpet av dagen.

Tar med husets 16 åring bort.

Han stiller med RC 90". Må jo stille med egen bil på sitt første LRF treff!

Blir vel som vanlig reisebrev lagt ut på annet sosialt medium.

 

Gleder oss til enda et treff med generell kappljuging og hyggelige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...