Gå til innhold

pickup

Anbefalte innlegg

NLRK vil herved få invitere til Landstreff i nord, Setermoen i Bardu kommune (uke 29) 19.-24. Juli 2016. Området ligger rett ved E6.

Treffet vil inneholde kjøring på glattkjøringsbane og turer i distriktet, besøk på museer, severdigheter og masse moro i leiren på kveldstid.

Håper å kunne by på diverse fisketurer og fine naturopplevelser.

Så kjære LandRover-venner fra fjern og nær: Pakk bilen med barn, hunder, sykler, telt og eventuelt annet-utstyr og alt det som du alltid synes du trenger…. Og sist, men ikke minst - godt humør, og kom til oss i NordNorge!

Hilsen

Treffkomiteen

1772688-11-1437514443660.jpg

http://fjellgeitbundingen.blogg.no/1437516914_p_ferie_i_norge.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

En ting er sikkert jeg & Chanel skal vertfall :D

jeg skal vertfall benytte meg av å reise nordover på Landstreff 2016, det gleder jeg meg til

 

Om gubben må jobbe helt inntil treffet starter,

så kan han da ta fly til nærmeste flyplass så kan vi plukke han opp eller sende han med forumfrakt :P

 

så planen er sette seg bak rattet å kjøre etter kartboka oppover å stoppe underveis når det er behov for pauser :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert jeg & Chanel skal vertfall :D

jeg skal vertfall benytte meg av å reise nordover på Landstreff 2016, det gleder jeg meg til

 

Om gubben må jobbe helt inntil treffet starter,

så kan han da ta fly til nærmeste flyplass så kan vi plukke han opp eller sende han med forumfrakt :P

 

så planen er sette seg bak rattet å kjøre etter kartboka oppover å stoppe underveis når det er behov for pauser :)

 

 

 

 

Bardufoss flyplass en halvtimes kjøring fra treffplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nei det spørs ikke det.

Det er 8 avdelinger i NLRK, og derfor vil det minst bli 8 år til neste gang Nord-Norge kanskje skal arrangere treff.

 

Og husk, i klubbens 40 årige historie er dette første gangen nord for Trondheim/Sør-Trøndelag. Kanskje blir det veldig lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, og klarer jeg ikke å kjøre blir jeg sendt med posten, sier kona :)

Har du diskutert med kona om det blir brev - eller pakkepost ?

Kan jo kanskje være greit å forhandle seg frem til pakkepost.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...