Gå til innhold

DE forsvant den veien......


telindnor

Anbefalte innlegg

Du har festet hjulet på festet til jerrykanna :)

 

Vist er det en Jerrykanne, men litt annen utgave enn std jerryen. Samme typen som man hadde for flere tiår siden faktisk.

Hvorfor heter det Jerrykanne. Hvem var Jerry egentlig?

 

Lite camper bilde.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet "teppebombing" med bilder av Range Rover når den var klar med skilter og der er vi nå. En helg er over, viktig en sådan.

Her følger det et knippe med bilder av bla biler jeg synes er veeldig fine!!

Ingen av disse forsvinner på en stund. Varige biler!!

 

RR i soloppgang.

 

P1060723.JPG

 

Morgenstund har gull...

 

P1060743.JPG

 

Gikk en liten tur og jammen har det ikke vært en bil-nisse på en gammel husmannsplass også. Kreativ gjenbruk!

 

P1060727.JPG

 

Så ble det sightseeing i bygda med våre besøks-venner.

Her vises tydelig hvor "patinert" taket er

 

P1060753.JPG

 

"Landy" liker også RR. I alle fall så lenge det finnes varme og et skinn å ligge på

 

P1060749.JPG

 

På returen kjører vi innom Olav som lufter sin Bahama Gold ute i solen. Dattern til undtertegnede har aldri tilgitt far sin at vi solgte vår og prøver å få kjøpt Olav sin for alle konfirmasjonspengene, men "gnien" som han er blir det vist ikke noe....ennå :)

 

P1060757.JPG

 

Dagen etter kommer Olav på besøk. Da ble det MER bilder.

 

Det er noe "svenskt" over settingen. Og feil er det jo heller ikke. Begge er svenskebiler fra 75 og 76

 

P1060763.JPG

 

P1060767.JPG

 

P1060771.JPG

 

P1060786.JPG

 

 

Olav som kan mer enn og håndtere bil forærer oss et lite knippe av disse. Bedre BLIR det ikke....Mer LYKKE!

 

17191243_1728234387507037_1154395866382323557_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid plass til en Land/Range Rover til Kristian. Ikke bland "biler" inn i ligningen ?

Hva med en sånn en da? Den er jeg veldig glad i!!

I dag har unge Bentsen filmet Range Rovern med drone og Gopro og knipset bilder. Gleder meg til resultatet. Imponerende greier en sånn drone. Vekker et voldsomt "vil ha" virus.... hold uuut.

 

_20170326_195439.JPG

 

_20170326_195522.JPG

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid plass til en Land/Range Rover til Kristian. Ikke bland "biler" inn i ligningen ?

Hva med en sånn en da? Den er jeg veldig glad i!!

 

 

Sukk - lækkert, det var det der med tilgjengelig tid da... de jeg har fortjener jo litt stell de også. Gleder meg til å se bilen din på nært hold ved en anledning. Jeg får heller hjelpe guttungen litt i mellomtida så han får sin på veien så kommer vi oss på RRS vi også.

Så får vi heller se hva impulsene fører til etter det.

Endret av Kristian Kvart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1.Gleder meg til å se bilen din på nært hold ved en anledning.

2.Jeg får heller hjelpe guttungen litt i mellomtida så han får sin på veien så kommer vi oss på RRS vi også.

3.Så får vi heller se hva impulsene fører til etter det.

 

1. Bilen min er passe ok bare, og ikke veldig mye å se på, rust her og der, mangler frontleppe, har uoriginal motor og girkasse. Innvendig er det bla uoriginalt taktrekk og teppe. Mao så er dette et passe løent dråg, men da slipper jeg å være redd for den også. Liker det....nå.

2. Bra plan så bygger du kompetanse til eget prosjekt en gang. Ses på RRSpesial forhåpentligvis

3. Impulsstyring....hva er det.

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fine altså!!

Jeg skal Aldri ha RRC....Akkurat som jeg aldri skal selge bilene mine når jeg er "ferdig" med dem.....

Jeg fant en laaaaaang en nå nettopp...hihi.

Håper vi sees snart Terje!

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, håper vi ses Espen. Kanskje vi kan få til en ny tur snart. Har ubrukt turbil stående og vente bare B)

Hva fant du egentlig? "En lang en"....kryptisk.

 

Jeg fant denne nettopp, på Youtube. Fin film av "Christian Bentsen production"!!

 

 

 

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

 

Liker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...