Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

Sitter å leser om alt som skjer sørpå, og er litt misunnelig på mulighetene til å treffe likesinede til kaffe, dekksparking og anna sosiale hendelser.

Men man kan ikke sitte her å sutre for det.....skal noe skje så får en hive seg i gang sjøl :D

Tankene går derfor tilbake til vårt uhøytidlige forumtreff her i Gratangen i fjor høst (august), det var så kjempekoselig at jeg tar å bretter opp armene en gang til og lurer på om vi skal ha oss et nytt Nord-Norge forumtreff den 6,7 og 8 august, på Hesjeberg i Gratangen.

Vi kan vell diskutere det litt her, om hvor, når og hvordan, men jeg har allerede fått et sterkt ønske om datoen som jeg har fåreslått. Huset og "telt-plassen" er sikret...så nå gjenstår bare resten....

 

Kom med innspill.....vi må ha oss ei trefning :lol: her i nord å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Først vil jeg takke for et kjempeflott forumtreff i fjor i Gratangen, det var en tur som blir husket lenge :-) så nå er det bare å melde seg på til årets begivenhet her nord, og begynne å glede seg til å treffe likesinnede i Gratangen :-)

Kjempebra tiltak, jeg kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å samkjøre et treff oppe i nord, på omtalt sted, i tidsrommet som SOT avsluttes?

Kunne kanskje da fått med noen av Leylandproduktene som avslutter SOT, og skal rette nesa sørover igjen....

 

Utover det er det et kjempebra tiltak å gjenoppta bragder fra 2009!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å samkjøre et treff oppe i nord, på omtalt sted, i tidsrommet som SOT avsluttes?

Kunne kanskje da fått med noen av Leylandproduktene som avslutter SOT, og skal rette nesa sørover igjen....

 

Utover det er det et kjempebra tiltak å gjenoppta bragder fra 2009!

For min del er det greit, men SOT er ferdig på en søndag og hvordan vil det da bli å ha treff på mandag, trisdag.......

De to siste dagene av SOT er de beste, Gällivare lørdag 17.juli og Kiruna søndag 18.juli. Jeg har vært med de siste 5 årene og blir helt sikkert å delta i år igjen for å oppredholde tradisjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve å stille iår, da bostedsadressen min er i nord igjen :) Men mistenker at bilen muligens befinner seg i østfold enda på det tidspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må planlegge kolonnekjøring fra Tromsø :-)

 

Kolonnekjøring.. hmm. Min trives best i 70 km/, hva med de som har nyere biler som trives best i 90+ ? blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolonnekjøring.. hmm. Min trives best i 70 km/, hva med de som har nyere biler som trives best i 90+ ? blush

Ikke værre enn at æ blir "litt" lei i LANGE bakker og drar litt i fra :-) så må jeg jo bare vente litt igjen, så det går så fint så, i alle fall for egen del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig slektninger i nord-Norge igjen, og tar en tur oppover mot slutten av sommeren. Er denne datoen spikret?

Nord-Norge forumtreff den 6,7 og 8 august, på Hesjeberg i Gratangen.

 

 

Får vel prøve å stille iår, da bostedsadressen min er i nord igjen :) Men mistenker at bilen muligens befinner seg i østfold enda på det tidspunktet...

Morgensola leker seg i Vansjøs speilblanke overflate og Range Roverens (nesten) like blanke finish.

 

Man kan si mye flott om elg i solnedgang, men jeg vil påstå at RR i morgenrød er et minst likke flott motiv.

 

Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at folk viser interesse. Om datoen er spikret...njaneivetikke....hadde jo lyst til at vi skulle diskutere det her, men det ser ikke ut som noen klager. Vet at noen som var med i fjor ikke kan på disse datoene, men "alle til lags, kan ingen mann gjæra" så jeg planlegger etter disse datoene. Men er det noen som har bedre datoer, så peis på, jeg har muligheten til å leie huset flere helger etter satte dato. ( men ikke tidligere )

 

YMK...bil eller ikke bil, så er du hjertelig velkommmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye flott om elg i solnedgang, men jeg vil påstå at RR i morgenrød er et minst likke flott motiv.

 

STRIKKA Range Rover i solnedgang på stueveggen med høy brunfaktor blir uslåelig! :D

 

Hadde virkelig planer om å delta i år...Og så ser jeg nå at nordland musikkfestuke og spillejobb muligens kommer i veien :blink: Det er ikke helt spikra ennå, så en viss snybaillsjangs er det fortsatt. Håper jeg får anledning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det Al Dimeola konsert i Tyskland denne helga.....! Dessverre blir nok den gode Al prioritert i år. Har endelig en sjanse til å få gå på konsert med en av mine store musikk helter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her var det jaggu stilt....hvordan blir det folkens, skal jeg gå for helgen 6. -8. august ??? eller skal vi flytte treffet ??

Hadde vært greit for meg å vite hvor mange som har tenkt å ta turen, slik at jeg får planlagt litt av det som må ordnes.

 

PS!...har blitt spurt om vi ikke skulle arrangere sammen med Jeep-klubben sitt høst treff siste helg i august, men det synes jeg personlig ikke er noen god ide....der kan hver å en av oss som liker offroad kjøring melde oss på selv.

Men for all del, vi kan diskutere det....hvis det er et alternativ..

 

God Land Rover sommer alle sammen.

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein, som arrangerer Jeep treffet, åpnet for å kunne bruke forsvarets veier for turkjøring. Det synes jeg er interessant, men da er vi ikke lenger alene i camp området med LR fokus. For meg er LR folket viktigere enn kjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikk ikke jeg med meg, og camping kunne vi få for oss selv....han snakka om at vi kunne leie et ungdomshus for en billi penge, med camping muligheter utenfor. Det eneste han ville vi skulle gjøre sammen, var å vise oss fram på lørdags ettermiddagen på Bardumartnan.

 

Vi kan jo diskutere det.

 

Prisen på å leie huset der oppe var den samme som her på Hesjeberg.

 

Og jeg er enig med deg....i et LR treff er folkene viktigere enn kjøringa :)

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss(meg) som bor veldig langt unna, så hadde det vært fint med en samkjøring, da jeg ikke har mulighet til å kjøre 2 turer nedover på så kort tid.

Og da blir et evnt. kjøretreff pri 1.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg, håper flest mulig benytter anledningen til å komme, har skrudd LSE i et par dager nå, det som nå gjenstår er å skifte luftmengdemåler, den regner jeg med ligger på posten om noen dager, sånn at den er klar til henting når jeg kommer hjem igjen, og den er det i alle fall fort gjort å skifte :) og det er vel begrenset hvor mye tull det kan bli av å skifte den :P

 

Håper bare belgene holder, har prøvekjørt i kveld, og det virker i alle fall lovende:) så får bare håpe det går bra

 

Håper at det er interesse for å komme til Gratangen, det var kjempemoro i fjor, og oppfordrer alle som bor nord for Trondheim til å slutte opp om dette, og håper selvfølgelig at det kommer folk fra enda lenger vekk i fra :)

 

Stå på Roar, dette blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...