Gå til innhold

"Frøya" Defender 110"


Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jøss, stabstag på OneTen ? også er den ikke i bruk :blink:
Har du HD fjærer som kompenserer for stabstaget da kanskje ?
Det er en veldig sånn smak og behag ting det stabstaget, Jeg liker det når jeg kjører på vei og klarte å rive av festet sist jeg kjørte litt offroad da jeg lagde min egen vei, og fikk uheldigvis full flex med 2 hjul i lufta langs min ''vei''. Det er utrolig merkbart i svinger, enten krenger bilen veldig ellers krenger den nesten ikke, det staget sørger bare for at du ikke velter i svinger, og er veldig nyttig om du har vekt på taket også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ligger langt etter med bilen pga sykdom, men nå begynner det å skje ting igjen. Fikk bytta kryss på mellomakslingen og kjørt en tur! Dæven for en bil:wub:WP_20170613_20_57_09_Pro.jpg

 

 

Mob18.jpg

Mob19.jpg

Endret av Land Rover for alle penga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant å kjøre denne etter å ha kjørt Ex mil i lengre tid. 

Helt annen girkasse, sååå tett mellom girene (resulterer i begynnelsen med litt bomgiringer, før man blir vant med denne fantastiske bilen igjen):wub::D

 

Dog litt svak på lave turtall syntes jeg. Litt justeringer på pumpa vil gjøre det bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Bilen er rullet, ser faktisk ikke verst ut, men tynt enkelte steder tross 2 strøk.

 

Mange Land Rovere er grønne, Gaute;)

Var og hentet Takgrind idag.

 

Bilen er veldig fin etter vei. Særlig med andre dekk:wub:

Grinda blir nok av og på, da jeg syntes LR er finere uten:rolleyes: men praktisk a gitt.

 

WP_20170621_19_58_54_Pro.jpg

WP_20170621_19_59_22_Pro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya ble heller ikke godkjent, litt overasket over det faktisk. 

Trenger ikke gå inn på detaljer, men det var mest slike små "tullefeil" 

 

Største feilen var en væskelekkasje fra motor, som samlet seg på diffen foran, motorolje konsistens. Skal gi motoren en god vask og finne ut av det. 

 

BTW noe ang forrige post, faren min kjørte denne, jeg var ikke med i denne, men i Svibrent. Han var meget fornøyd med pumpe og turbojusteringer jeg har gjort. Han beskrev bilen som en helt annen, og mye sterke opp bakker. :D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...