Gå til innhold

Ex mil. "Svibrent"


Anbefalte innlegg

Hva var det som brant?

 

Elektrisk og interiør?

Noe bensin?

Noe i motorrommet?

Noe under bilen?

 

Var bilen i gang under brannen - eller var motor og elektrisk slått av?

 

Lykke til !

 

Jeg har også opplevd brann i min Classic ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som brant?

 

Elektrisk og interiør?

Noe bensin?

Noe i motorrommet?

Noe under bilen?

 

Var bilen i gang under brannen - eller var motor og elektrisk slått av?

 

Lykke til !

 

Jeg har også opplevd brann i min Classic ??

Alt innvendig. Seter, webasto, dashbord, elektrisk, taket smelta, den ene døra smelta og alt ble sota. Ingenting under. Bildene jeg har lagt ut sier vel mye. bensinen på tanken var like fin.

 

Dette skjedde midt på natt. Barna i huset satt og så på en krigsfilm, så hørte de et smell fra noe som ikke var filmen. De så ut, og der var Land Roveren i full fyr. Smellet var at han hadde noen bokser med wd40 og sånn i den ;)

 

Takk for det.

Hadde vært artig å vite hvor mange som har bygd opp en brannskada bil her i Norge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LR eller vanlige dusinvrak?

Du må nok spesifisere hvor brannskadet også.

 

 

 

Tenker sånn som denne. Er jo hele innvendig. 40% ca av bilen? Nei tenkte i bunn å grunn på alle bilmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mange biler som lar seg redde på denne måten, når skadene er såpass omfattende? Men du er nok hverken første eller sistemann til å gjenoppbygge gammel bil på nytt...

 

Tenker ikke på å bygge opp en gammel bil, det er det mange som gjør, og har gjort. Man hvor mange har gyvi løst på noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir iallfall jævlig artig hvis man får til detta. Er ikke så forbannna mange heller som har bygd opp igjen en brent ex mil :) Men denne uka blir det lite ex mil... Idag var det no loddsalg, imorra er det skyting, torsdag er det no sang greier på skolen, fredag skal jeg til opptikker. Men til helga blir det vel litt ex mil :lol: Blir vel en tur til "Moskva" og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både syn og sang er kjekt for moralen, så slikt må også til. :)

Synet er for skytinga. Kan ikke skryte på me at je syng. For det er knapt miming. Og bare no forbanna bortkasta tid! Mye bedre å holde på med ex mil! Det ligger det jo penger i og! Hvem har tjent noe på å synge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den. Det der er litt kjipern.

 

Kanskje det er det som blir igjen for å fortelle den dramatiske historia. Sjela er litt svibrent, så det tar jo bilen med seg videre.

 

Hvorfor skal jeg til Moskva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...