Gå til innhold

1987 110 2.5 diesel turbo


Anbefalte innlegg

Bare irriterer meg over folk på sånne som ikke husker hva de lærte en gang i tiden om trafikkregler.

 

Du mener alle som sykler på sånne? B) Og hvorfor må de kle seg ut? Og sykle ved siden av heverandre, når de bare er to?

 

Ja ja, det ER plass til alle på veien, og jeg er veldig glad i å sykle selv, skjønner bare ikke helt "kle seg ut og kjøre en tur for å prate sammen" kulturen. Drømmer om fatbike..

 

Men denne her mangler noen deler?! Halvfabrikat? :D

 

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se hvor bra bilen begynner å bli! Stikker gjerne innom neste gang jeg i området:)

 

Ang sykkel; speedplay! Det er det nærmeste du kommer luftpedaler (med pris deretter). Men verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har liggende.

Kan sjekke når jeg kommer hjem fra sjøen på tirsdag.

 

E

 

-Sorry, leste feil nå....trodde du mente pakningene. for tidlig på morgenen

Endret av Willhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordna seg med glassmesteren. Ny rute for en tusenlapp ekstra. (Jeg giddet ikke å pese med om de har forsikring og burde dekket alt osv...)

 

Så da blir det ny pakning og rute til en totalsum av 1500. Det er vel det koster for å smøre dørhengslene på en moderne bil :-p

 

Mens jeg venter på ruta har området i underkant av ruta blir stålbørstet, pusset og grunnet med rusthemmende primer. Jeg rekker å få på bilens hvitfarge også før ruta kommer på plass. Det blir penselfinish i området, men det lever både jeg og bilen med. Det viktigste er at det ikke ruster med det første.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...