Gå til innhold

Range Rover 1988


Magnumresponse

Anbefalte innlegg

  • Svar 573
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Da, var siste vindusheis skiftet og alle vinduer fungerer akkurat slik de skal , en stor fornøyelse..

Vil med dette slippe både støy (når vinduer har seget ned i humper), skranglelyder fra defekter inni dører og eksos (man merker i enkelte settinger at det trekker inn eksos i vinduer, bl.a. Tuneller etc.).

Begge framdører ble i samme slengen spylet godt/rengjort innvendig, som et ledd mot kommende hulromsbehandling, noe som også innebærer dører innvendig.

 

Edit; Feiret med smørerunde og nok en finjustering av handbrekk iflg tips.

Endret av Magnumresponse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldstur til fjells, måtte ta nok et bilde av Range Rover. Kveldsbadet til hunden måtte være med også, litt for å teste mobil dette.

Edit : kun en bakdør der sentrallås ikke fungerer, betegnes som en bagatell nå.

20170513_214740.jpg

20170513_214734.jpg

20170513_221228.jpg

Endret av Magnumresponse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hatt ja, men i min verden er den perfekte Range Rover med denne typen stålgrill. Reversibelt ihht original, har plastgrill strøken på lager.

 

Edit; Nå går jeg ut for å skifte et par gjenværende foringer til baksstilling, et par som ble utsatt her, noe jeg mistenker påvirker bilens kjøreegenskaper/stabilitet noe.

Endret av Magnumresponse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal alltid sørge for at det er noe å mekke på.

Det er viktig for kropp og sjel med kvalitetstid i garasjen.

Mye bedre enn spa,terapi og liknende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, ren rekreasjon når man (for min del pr nå) har en kombi bruks- & puslebil, litt avhengig av å kunne bruke den innimellom.

Edit; Nå fant jeg bare den ene stab stag foringen, og den er nå skiftet, så da får vi ta den andre siden en dag senere, når den andre foringen dukker opp.. ;-)

Endret av Magnumresponse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et lite avbrekk fra jobb (benyttet finværet) for å legge inni alle tepper der de hører til, samt original jekk m/tilbehør, har noen nært forestående turer de nærmeste dagene og bilen må være klar :) .

Avsluttet med en runde vask med hageslangen, blomsterstøvet har kommet for alvor.

041.jpg

042.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, joda kommer flere turer over fjorden kommende uke, så det kan nå hende vi kunne treffes en ettermiddag/kveld. Foreløpig mandag & torsdag på timeplanen, fri etter 13.00 begge dagene om jeg husker riktig, må ta det litt som det kommer.

Må informere om at det er noen flekker her og der på bilen, den kan framstå som finere på bilder enn den er i virkeligheten, men det er vel dette som blir hobby når bilen er teknisk bra, det nærmer seg å investere i lakk da, men for all del, det er lov å ta bilder på en evt samparkering, det hadde vært kjempemorsomt :) . Må sjøl legge inn bilder på pc før deling, for å få dem rett vei ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...