Gå til innhold

Stig-RRunes LR bilpark


Stig-RRune

Anbefalte innlegg

Ikke så mye som skjer med bilparken dessverre?.

Men! Jeg prøver å finne noen deler til tidlig Range Rover, for tilbakebygging?.

Jeg kjøpte en hel del karosserideler til 2-dørs RR forrige helg. Det er en del av dette som er for nytt for en tidlig 70-taller.

 

Tenkte jeg skulle prøve å bytte til meg eldre deler, om noen har liggende. Dette til bruk over tid, kjørende tilbakebygging?

 

Noe snacks er det blant dette,tror jeg.

F.eks sene dører, trykknapp lås, faste hjørnevinduer og feste for el speil. Det er også elektriske vinduer, og veldig fin finish utvendig.

 

Jeg ønsker meg ;

lukkede støtfangere foran og bak.

Interiørdetaljer, gul plast.

Innertak, først og fremst bakre del

Høyre bakskjerm

Gammelt bensinlokk, skrutypen.

Brakettene til å feste sikkerhetsseler på bakre stolpe

Evt. annet gammelt og i god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 310
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...

Det er lov;-)

Bestilte fra Dekk AS, på Rud(gamle dekklåven tror jeg). 6578 ferdig på felger, fritt etter husken. (Skriftlige tilbudet er på jobbmail.)

Tror prisen er meget fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Range Rover 2dørs prosjekt tilbakebygging rusler fremover Jeg har vært heldig og fått tak på brune tepper, matter og panelbiter fra en svært raus medforumist. Takk?

 

Har også fått kjøpt lukkede fangere?

 

Delebil i riktig farge på hånda?

Endret av Stig-RRune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

For en ukes tid siden fikk jeg beskjed om at Goodyear ikke kommer til å levere Duratrac inneværende år <_<

 

Ser imidlertid ut som jeg har fått tak i brukte :) så da blir det sommerdekk på Discoen, lell.

 

Range Roveren har fått godt brukte 235/85 16 som sommerhjul.

Endret av Stig-RRune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, det er dumt det, rart også synes jeg.

 

 

Alle må ha, Magnus? Jeg har tjuvstarta bilen i over to måneder nå?, litt flau over det. Blir bra å få fiksa den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også ledningene som går til xyz bryteren. Vet ikke om symptomene er de samme men har vært noen tilfeller hvor de er årsaken og ikke xyz bryteren (byttet min etter at bilen ga M+S ved -20C ett par ganger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...