Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:lol::lol:

 

Vi får nok til en vandring snart Frode!

 

Det er liksom mer greit å vandre til de garasjene som faktisk bilene kan stå inne når vi skrur, så det blir liksom ikke det samme å invitere til meg ( ja ja ja, jeg vet det er mange som skrur ute, men garasjevandringene her nede er vel så mye sosialt. kaffe og slaberas innimellom). Men jeg får prøve å få gjort det snart, mens det er greit å stå ute :)

 

Ser på bildet over, at jeg og må få sjekket vandring og stopp på vindusviskere.

Det er mandag i dag, så det kan vel hende det er noen som skal en tur i garasjen i kveld, nedi nabolaget. Jeg så det hadde vært besøk av fint folk og, Paal Helge :)

 

E

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Still alive... ;)

Snart vår her nede, og med litt forandringer, så blir det vel snart litt bilder av skru kveldene og utbedringene som blir gjort på 90"

Den har vært flott som bare det, må fikse ett lite elektrisk problem etterhvert, men funker som fjell.

 

Ha en flott uke alle sammen.

 

Espen - Ikke hatt et skippertak på lenge- Nævestad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proud member of...

 

2017-02-25 18.42.02.jpg

 

Enig med siste taler! Ta deg sammen da Espen. Snekring og skap-skruing på italienere er ikke nok for å holde på imagen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, nei, men nå det går nå litt I rykk og napp. Skal hjem å legge på sommerhjul på 90" og levere TLT sine felger til ham, han klør sikkert litt han og.

Forventer den logoen der på mail, så jeg kan fikse noe klister.

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom heller innom og hent et ferdig klistremerke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ok.

 

Jeg er litt langt unna enda, men når skipperen får fast land under føttene kommer jeg innom en tur. Den grønne har fått plass innendørs nå og, på en adresse nær deg. Digg å få den under tak når jeg er ute, og ikke får brukt den.

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får kjøre konvoi til Oslo i sommer, så vi får tatt oss en utepils sammen. B)

 

En veldig god ide Andreas! Med vår evne til å gjennomføre turer med alle på samme sted på samme tid så kan du regne med at vi kommer sommeren 2051. Da har vi vel gått av alle sammen tenker jeg og burde ha tid samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

post-930-0-39370200-1471012780.jpeg

 

Etter alle kunstens regler er knust vurderes denne solgt for å fremme litt egenkapital. (har vært noen dager i sjøen, så kan være litt gal nå, så vi får se når jeg kommer hjem)

Kommer på Finn om ikke galskapen tar meg.

 

Jeg har et par "skippere" av noen naboer, som sier det er en tid for alt...Men de kommer ikke til å være gode å ha med å gjøre når de leser dette. Men det ser ut til at jeg kan virkeliggjøre en drøm, så da BØR noe vike en stund.

 

Og det er nesten blitt kronisk at jeg "pusser opp", vel, fikser og gjør dem slik jeg vil ha dem og selger unna...finnes så mye gøy på Finn...

 

 

Endret av Willhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjølhaling vil bli vurdert Gaute, helst på seilbåten til Frode ettersom han har den typeste kjølen

 

Espen: Du kan ikke skrive sånt uten å fortelle oss hva som frister. Jeg er jo selv på selvpålagt LR pause og er jo strengt tatt ikke i posisjon til å dømme, kun mobbe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjølhaling vil bli vurdert Gaute, helst på seilbåten til Frode ettersom han har den typeste kjølen

 

Espen: Du kan ikke skrive sånt uten å fortelle oss hva som frister. Jeg er jo selv på selvpålagt LR pause og er jo strengt tatt ikke i posisjon til å dømme, kun mobbe ;)

 

Bare å mobbe Thomas;) Jeg skjønner det til og med selv, men nå skal jeg ta noen dager å la det synke inn. Ikke sikkert jeg er like tøff når jeg kommer hjem og hviler øynene på den og setter meg inn og tar en kjøre tur.

 

Lukker ned på tråden her, de fleste ser jo om den kommer på Finn eller ei.

 

 

E

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til terapi i Hasselbakken!

 

Frode dro akkurat etter å ha hjulpet til med å frigjøre løftebukken, så nå er det plass til å ta en titt på gullet ditt under tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
30 minutter siden, telindnor skrev:

Men enda mer terapi er det i å eie en LR/RR!! 

 

Enig med Terje her! 

 

Tenk deg følelsen å ankomme garasjevandring til lyden av en brummende V8'er. På parkeringen står det allerede et par v8'ere parkert og et par garasjevandrere kommer løpende opp for å se, når de hører den kjente lyden utenfor. Lykke! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...