Gå til innhold

Mr. Larkin


Ronny Jacobsen

Anbefalte innlegg

Å du store allstyrendes!!!!!!!!

Er dette velsignet i hjemmet? I så fall er du heldigere enn mange.

Lykke til, skal bli spennende å følge denne.(også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er til inspirasjon for oss andre. Ved å restaurere objekter som knapt er bærbare ser vi at det faktisk er håp for det meste. Du deler prosessen, trinn for trinn, med alle slik at vi også "deltar" det er viktig.

 

Denne gangen kunne jeg sett for med en restaureringsprosjekttråd uten innspill fra oss andre, det vil bli en lærebok som blir lettlest, og tråden vil gi mye bedre læring i ettertiden for oss andre.

 

Vet det er umulig, men hadde det vært mulig kan vi starte folkeaksjonen for brenning av Haynesmanualer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen ble ikke akkurat fra seg av begeistring for å si det sånn, men jeg hadde ikke noe valg.

Å la denne bli slakta for så å sende resten i pressa hadde jeg ikke hjerte til.

 

Den har altså chassinummeret før Rosamond, men det er (såfremt ikke BMIHT har blingsa) tre uker mellom dem.

Har fått informasjon om at rammer ble produsert, fikk VIN og ble lagret til monterings-team hentet seg en stabel.

Så da stemmer det sikkert.

Denne er førstegangsregistrert i Norge i januar 72, så da kan den stamme fra samme forsendelse som Rosamond.

Rosamond ble sendt over i oktober 1971.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om ikke det står et karosseri fra en like gammel bil i Trøndelag? Det kan jeg sjekke om du vil.

 

Rolf, leste du setningen om ei kone som ikke ble helt fra seg om begeistring?? Så skal du legge deg ut med henne ved å la ham få hjem en til, før han har begynt på Mr Larkin. Rolf- den veien vet jeg ikke om jeg ville gått :) hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg vet om i Trøndelag-distriktet er en 1972-modell med VIN som er litt tidligere enn min Tuscan.

 

Ellers finnes det en fra 1971 registrert i Ørsta-distriktet, men den har VIN etter Rosamond.

Kom nok alikevel i første batch til Norge med Rosamond og Mr. Larkin.

 

;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte jeg noen snakke om at det klør i fingra til Ronny???

Tøft gjort å gyve løs på enda en runde. All ære til deg, vi andre vet at dette blir fantastisk :D

Du har ikke fritidsproblemer iallefall :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står det virkelig respekt av !!!

 

Jeg forstår iveren etter å sette igeng på et nytt prosjekt med nære familiære aner til Roasmond. Men jeg synes du har et formidabelt pågangsmot, når du går igang på nok et RR prosjekt i en slik tilstand.

 

Grattulerer , og lykke til med prosjektet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilstand ja.... Både og vil jeg si.

 

Her for eksempel kan det se litt dårlig ut.....

 

gallery_24_623_90044.jpg

 

Mens her ser det mye bedre ut :D

 

gallery_24_623_58082.jpg

 

Ryddig og rimelig komplett i cockpit-området.

 

gallery_24_623_85023.jpg

 

Interiør i sprø PVC.

 

gallery_24_623_26227.jpg

 

Da var bilen ryddet for alskens gamle aviser, vegg-til-vegg-tepper, rusk og rask.

Så får vi se når den blir pakket ut igjen....

 

gallery_24_623_70446.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...