Gå til innhold

Hvilke Filmer Finnes Det Land Rovere I


RogalandRover

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Bankerott, TV serie på NRK, episode 7 dukker det opp en rød sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nrk1 nå. Munter mat, eller Spise med Price som den heter på originalspråket. De matglade brødrene tauer rundt på ei campingvogn med en grønn 110 HT. Et av mine absolutte favorittprogrammer, med, eller uten LR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke hvem som var Toyota eller Land Rover som var det ledende Offroad bilmerke i Australia, men det synes som om filmselskapene kanskje noen ganger samarbeider med bilprodusenten. Flying Doctors med 224 episoder som på nittitallet var en mye sett australsk TV serie viser nesten bare Toyota Land Cruisers. Serien går idag daglig på en TV kanal og selv om jeg bare har fått sett ca 30 episoder så har jeg tilgode og sett Land Rover i hovedrollen. Merkelig synes jeg da LR finnes i en mengde andre filmer og serier der down under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har biler for å bruke de; ikke for at de er entusiaster; og samme hvor frelst en er på LR vet en at favorittbilene våre er håpløst upålitelige sammenlignet med en Toyota.

En kjenning som tilbringer mye tid i Afrikansk utmark sier det kort og enkelt; har ikke guiden en Landcruiser finner han en annen guide.

 

Noen her inne skrev at IS burde får Landrovere; så ville de bli opptatt med å fikse bil istedet for å krige:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Serie2-basert hovercraft på Discovery i morges, noen få sekunder film fra 1962.

Engelsk brukthandlerprogram.

 

I samme program, tremodell av helicoptertruck, åpenbart en 109 som basis.

 

Mener serien heter skjulte skatter.

Hovercraften ble bygd av Vickers, helikoptermodellen var merket Westland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Den nye serien på Netflix: The Crown! God underholdning for litt royale anglofile... Men det er en del irritasjonsmomenter for oss LR-psyke, f.eks under den siste jakta kong George VI var med på (1952), sitter han på med en flott S1 med dieselmotor. Kom ikke 2.0 dieselmotoren senere..? Og i Afrika, samme år, sitter kronprinsesse Elisabeth på med en Serie 2 109" under en safari...Men bevares, flott serie! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

fin film om rangerover vogue se på car SOS.. håper link funker :

http://www.dailymotion.com/video/x4kkkqp

 

 

 

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har spansk TV kanal merket "esp" og det forundrer meg at flere Defendere synes på reportasje inslagene kanalen har i programmet "Directo"? som sendes hver dag en time fra halv åtte til halv ni. Er bøndene i Spania så rike at de har råd til spansk Land Rover Sanatana? eller er det kanskje nyhetsreporteren som har satt en i bilde feltet?

 

Ingen film dette men reportasjeinnslag.

Endret av LandRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På tv-en i går gikk filmen The escape plan, med Stallone og Arnold. Arnold blir hentet av en D2 på ei strand i Libya. Arnold virker som en stor kar, så når han fikk plass i baksetet, må vi vel kunne si at det er en romslig bil. Morsomt når de to står å prater sammen og Sylvester er like høy som Arnold. Gjett hvem som står på en kasse.

 

Loh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...