Gå til innhold

FL 2 gps


Velocette

Anbefalte innlegg

Min 2007 FL2 har aldri fått oppgradert gps`n.

Den er ikke videre avansert, men kan være til hjelp iblant.

Når jeg f.eks. kjører nye E18 mellom Grimstad og Kr.sand kjører jeg bokstavelig "på jordet".

Er litt nysgjerrig på andre FL 2 eiere.

Oppgraderer dere etterhvert ?

Pris ?

Forbedringer i software ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har ikke gjort noe med min, men har vurdert samme tanke. Skal du handle DVD-er fra LR, så koster disse en hånd og en arm. Jeg vurderer å prøve disse: https://satnavstore.com/LandRover/2016-freelander-2-navigation-map-dvd-sat-nav-disc-update

 

Regner med at det kun er kartene som blir oppgradert. Resten er nok like "2007" som det er fra før av :)

Endret av Mr Rover 75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sygic for android.... Nei - langt fra perfekt den heller, men den kan jeg ta med meg i lomma når jeg går fra bilen og også bruke i leiebil.

Ingen tvil om at det som finnes som standard på de fleste mobiler/nettbrett i dag er mye bedre enn den som står i våre "gamle" biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en TomTom Rider 2, mc-gps. Den er super.

Med sugekoppholder til frontruta er den allsidig.

Blir jo da overkill å bruke tusenlapper på oppgradering av den originale til FL2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gratis app'en til TomTom på mobilen, fungere 100%.. Gratis oppdateringer på kart og fotobokser

 

Bruker Waze.. gratis app til mobil med trafikk og fotobokser.. ellers funker Google maps også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...