Gå til innhold

Skrytebilder


Anbefalte innlegg

Hva med en link til et billedgalleri. Skrytebilder av bilene våre. Selvdigging på høgt plan ( For vi er vel stolte av bilene våre)Mvh MasonHa en fin Rover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en link til et billedgalleri. Skrytebilder av bilene våre. Selvdigging på høgt plan ( For vi er vel stolte av bilene våre)Mvh MasonHa en fin Rover

 

Kan du definere...alle bilene våre, eller kùn LR.....engelske, eller alle uansett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nå mest på LR da. Men for all del, har andre du er stolte av så gjerne for meg :-)Mvh Mason

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nå mest på LR da. Men for all del, har andre du er stolte av så gjerne for meg :-)Mvh Mason

 

 

Jeg liker i alle fall bilder, okke som :lol:

Skal se om "insert image" virker igjen her!

 

4129046856_f652c27a8a_m.jpg

 

4129046866_0a715bbbd9_m.jpg

 

4129046876_d73a3fab76_m.jpg

 

4129046892_d443700c7b_m.jpg

 

4129046904_83d4b50c3f_m.jpg

 

4129046898_b9923ea447_m.jpg

 

Sånn, det var i alle fall noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var en fin bil, all honør til kokken :-)

 

Kom på et tips til. Fint at vi kan se hvem som har starta et tema, og hvem som sist svarte. Men er det mulig å få en funksjon som kan vise MEG hvilke tema jeg har svart på ??

Er på et annet forum og der kommer det opp en grønn boks med en kvit hake på emmner jeg har svart på. har problemer med å huske hva jeg svarte på.

 

Mason

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...