Gå til innhold

Feilrapportering etter oppgradering


Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Lurer på en ting: på den gamle, når jeg trykket på en link, så ble den automatisk åpnet i en ny side, det gjør det ikke nå. Når jeg venstre klikker, så blir linken åpnet og forumet borte. Løsningen selfølgelig er å høyreklikke, men lurte på om det er noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke. Fikk heller ikke endret til signatur med to linjer i bruk. Skulle fjernet "LA3F" i signaturen da det er feil.

 

Det var manglende konfigurasjonsinfo på signaturbegrensninger.

 

Nå er det tillatt med 5 linjer, 1 bilde på 640x50 punkter og 1 url.

 

Noen vil sikkert synes 5 linjer er for lite, men store signaturer tar mye plass.

Endret av Tore Kjernmoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver en post kan jeg ikke endre font,farge,størrelese, osv. Ser boksene, men de kan ikke brukes.

 

Jeg har sjekket med en vanlig bruker og det fungerer som det skal slik jeg ser det. En mulig feil er at man ikke markerer teksten man skal formattere. Teksten må stå mellom format start og slutt. Se eksemplet nedenfor. Den øverste linjen fungerer men ikke den nederste.

 

[font="Arial Black"]min tekst[/font]
[font="Arial Black"][/font]min tekst

min tekst

min tekst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker åpnes i samme vindu, ikke et nytt som tidligere. En irriterende uting...

 

Dett er "as intended" fra programprodusentens side. Har visst noe med sikkerhet å gjøre. Det skal dog finnes en omvei og vi kommer tilbake. Intil videre kan man holde Shift knappen nede når man trykker på en link eller høyreklikke og velge åpne i nytt vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... har markert jeg ;)

Når jeg setter musepekeren over får jeg hjelpetekst (fonts= Choose a font to use), men får ikke velge dette alternativet. Samme med sizes, bold, italic, underline og hele linja, får ikke opp Emoticoner heller jeg da.

Det eneste jeg får bruke er "Other styles"

Ser ut som om editoren er satt passiv i valgene for min del. Noe rart er det hær en plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var manglende konfigurasjonsinfo på signaturbegrensninger.

 

Nå er det tillatt med 5 linjer, 1 bilde på 640x50 punkter og 1 url.

 

Noen vil sikkert synes 5 linjer er for lite, men store signaturer tar mye plass.

Fornuftig :) Da fikk jeg rettet opp signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg får fortsatt ikke endret signaturen min, får bare denne feilmeldingen: [#10211] You may only use up to lines of text in your signature

 

Har prøvd med kun 1 linje også.

 

Bruker Mac med OS X 10.6 og Safari 4.0.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IE8 vil det ikke fungere i.Med Firefox, og chrome ser det ut til å fungere etter testing nå.

 

Får klore litt i hodebunnen ikveld. Fungerer som det skal med "in-private" i IE8

Men da må jeg logge på hver eneste gang....

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke endret signaturen min, får bare denne feilmeldingen: [#10211] You may only use up to lines of text in your signature

Min feil. Glemte å oppdatere resten av medlemsgruppene etter at jeg testet på to. Nå skal det fungere for alle.

 

 

Å legge inn link er mye enklere nå enn før :)

OK, men det tror jeg ikke vi gjør noe med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer tydeligvis om en bruker browserens tilbakeknapp, men om man går tilbake ved å klikke på forumtittel blir postene merket som lest.  Skal sjekke om dette er noe vi kan fixe eller om vi må vente på bugfix.

 

 

Dette har vært slik lenge i Firefox og chrome iaf. Bare IE som har oppdatert listen hver gang, men ikke nå lengre. Egentlig en grei funksjon for de som har treg linje på internettet. Jeg trykker bare oppdater en gang imellom jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått lest igjenom alt her, men er søkefunksjonen nevnt?

 

Når jeg går inn på seriebil, og søker på bremser, så får jeg opp ALLE postene som har ordet bremser i seg, ikke kun hele topicen som var før. :blink: Før kunne man se på topic navnet om den var interessant, nå må man gå igjennom alle postene... :blink: Synes personlig at det var litt tungvint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...