Gå til innhold

Feilrapportering etter oppgradering


Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Dette er vel ikke en feil, men muligens en brukerfeil :lol:

 

Når man ser på nye poster, kunne man før (nede i høyre hjørne) velge om man ville se siste døgn, uke , mnd, år`s poster. Hvor er dette blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på nye poster, kunne man før (nede i høyre hjørne) velge om man ville se siste døgn, uke , mnd, år`s poster. Hvor er dette blitt av?

 

Det er der fortsatt, på neste samme sted:

Under forumene er det en link "Today's active content". Åpne først denne, deretter har du de nevnte valg nede i høyre hjørne. Standard innstilling er 24 timer...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der fortsatt, på neste samme sted:

Under forumene er det en link "Today's active content". Åpne først denne, deretter har du de nevnte valg nede i høyre hjørne. Standard innstilling er 24 timer...

 

:)

Se dær ja, bare litt anderledes. Måtte bare ut til hovedsiden på forumet så fant jeg det. IKKE i nye poster avdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeinponert av jobben dere har lagt ned for at sidene skulle komme opp igjen.

 

Utseendet har også blitt nytt, noe jeg sikkert venner meg til. Men, jeg er ikke oppfostret på

engelsk og sliter litt. Om det er mulig, over tid, kunne det vært en mulighet om alle valg

og knapper osv. hadde kunne fått en

Norsk tekst?

 

Og nok en gang, tusen takk blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Utseendet har også blitt nytt, noe jeg sikkert venner meg til. Men, jeg er ikke oppfostret på

engelsk og sliter litt. Om det er mulig, over tid, kunne det vært en mulighet om alle valg

og knapper osv. hadde kunne fått en Norsk tekst?

 

Så snart det er en norsk tekst tilgjengelig, legger vi ut denne. Jeh har ved flere tidligere oppdateringer laget egne tekster, men det er mye jobb. Etter ny oppdatering fungerer ikke tekstene, så de er det på'an igjen - ble litt lei det etterhvert.

 

Jeg skjønner at det kan være litt vanskelig, spesielt nå når mange av funksjonene forandres og omplasseres. Jeg skal se på språkfilene til denne versjonen, det er mulig at det er enklere å fikse slikt nå enn det det var tildigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at VBF er tilbake igjen. Man merker faktisk ikke hvor mye man egentlig bruker forumet før det er vekke.

Jeg savner den lille knappen som viste på venstre side av alle poster man ikke hadde lest, og hvis man trykket på denne knappen kom man til siste uleste post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere var det mulig å klikke "Marker forumet som lest, og gå tilbake til forsiden" eller noe slikt.

Er den funksjonen flyttet til et annet sted på siden, eller er det fjernet?

Savner det litt... :(

Men dette nye designet er flott. Liker dette :)

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, og nå som jeg holdt på å få meg et liv...

Livet uttafor VBF er oppskrytt! Det har vi nå alle samla empiri på i dagevis!

 

Til trådtema:

Like før VBF 2.0 gikk i dass oppdaga jeg en knapp som het "Top" som hadde som funksjon at man havna øverst på sida. Den finnes visst ikke lengre. Siden jeg bare hadde brukt den i to-tre dager kommer jeg vel heller ikke til å savne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler plutselig tekst i signaturen min.Prøver å endre,men får ikke gjort det. Må den kuttes ned til to linjer for å få signaturen riktig?

 

Det er mulig:

Klikk på profilen din oppe i høyre hjørne

Velg "my profile"

Oppe på høyre side ser du nå "Edit my profile" knappen. Trykk på denne for å endre innholdet på profilen.

Her er det mange nye valgmuligheter for den som har lyst til å gjøre forandringer på oppsettet.

 

Dete er mulig at de linjene som du mangler er html kode, jeg tror at forumet er satt opp til å ikke tillate htme kode i signatur og profil uten at jeg kan si dette med sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe gæli med quoter som er quoted før oppgraderingen.

 

Det er mulig der er noen slike feil som dukker opp. Forhåpentligvis fikser vi dem i løpet av de nærmeste dagene.

 

Jeg har ikke kjørt en gjenoppbygging av postene ennå, noe som bør gjøres etter en slik opgradering. Utfordringen her er at det ikke er mulig å kjøre denne oppgraderingen fra forum sw p.g.a at vi har såpass mange innlegg. Etter at jeg finner ut hvordan dette kan gjøres kommer det til å ta minimum 10-12 timer å kjøre denne gjenoppbyggingen. I denne perioden vil sannsynligvis forumet være nede, eller i beste fall ustabilt.

 

Fordelen denne gangern er at jeg kan forberede dere på at noe kommer til å bli gjort, og velge et tidspunkt som trafikken på forumet er litt rolig. Når jeg får sett litt på dette, så kan det hende at det finnes muligheter for å gjøre dette på en måte som gjør at dette kan gjøres uten at dere merker noe til det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innleggene har feil klokkeslett hos meg. De er en time feil.

 

Jeg har vært inne og sjekket tidssone her og der står det "gmt + 1 hours" og det er krysset av for "DST Correction". Da viser klokken f.eks 23:01 i stedet for 00:01 som er det rette. Hvis jeg fjerner krysset i "DST Correction" og krysser av i "Currently in DST" blir klokken rett, men da vil vel ikke klokken lenger være rett når sommertiden er slutt. Er innstillingene mine helt feil, eller er det klokken på serveren som er feil?

Endret av Tarjei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig:

Klikk på profilen din oppe i høyre hjørne

Velg "my profile"

Oppe på høyre side ser du nå "Edit my profile" knappen. Trykk på denne for å endre innholdet på profilen.

Her er det mange nye valgmuligheter for den som har lyst til å gjøre forandringer på oppsettet.

 

Dete er mulig at de linjene som du mangler er html kode, jeg tror at forumet er satt opp til å ikke tillate htme kode i signatur og profil uten at jeg kan si dette med sikkerhet.

 

Det gikk ikke. Fikk heller ikke endret til signatur med to linjer i bruk. Skulle fjernet "LA3F" i signaturen da det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...