Gå til innhold

Ta av vottene!!!


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Ang. det å skrive med vottene på; er det mulig å lage "Preview post" knappen mye større enn "add reply" knappen? Jeg tror kanskje at fler da vil benytte seg av denne muligheten til å lese gjennom det som blir skrevet før endelig posting. Jeg prøver å alltid gjøre dette selv, men det kan jo snike seg inn noen feil for det.

 

Jeg har jo også en mulighet til å tenke gjennom det jeg har skrevet og kanskje moderere meg litt. Det ville jo også vært lurt for noen og enhver av oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"add reply" knappen behøver jo ikke være tilgjengelig før du er på "preview post" :) .

 

...og der kan den lede til neste "preview post" som spør om du er heeeelt sikker, som igjen leder til neste "absolutly sure ?" og så en disclaimer som må gjennomleses før man kommer til den ekte "add reply" knappen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen skikkelig fet ting hadde jo vært om 'preview post'-knappen hadde vært tilgjengelig også i fast-reply. Altså slik at man slipper å trykke 'more options' for å få frem 'preview post'.

 

Helt personlig ser jeg ikke problemet rundt det at folk editerer innleggene sine for skrivefeil (ja, jeg skal være den første til å innrømme at jeg mange ganger har gjort det selv).

Eller at man editerer innlegget sitt fordi man er litt treg på tastaturet (som jeg også er) og det dermed har kommet to til tre nye innlegg i den tråden man skriver før man fikk postet sitt innlegg, som nå plutselig er helt utenfor kontekst.

 

nuvel,

nå har jeg korrekturlest dette innelgget flere ganger for å forsikre meg, men jeg kan alikevel ikke garanatere at det ikke forekommer skrivefeil her.

(men, nå har jeg egentlig glemt mye av innholdet i første innlegg i tråden, så jeg er faktisk veldig usikker på om jeg skal poste dette innlegget eller om jeg skal slette det)

 

mvh

HC

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forhåndsvisning av posten :) Da ser du om alle kodene virker som de skal , om linker og bilder fremtrer slik du tenkte, og annet.

 

Du ser kort og godt posten slik den vil vises i tråden -men det fine er at den ikke er postet ennå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen skikkelig fet ting hadde jo vært om 'preview post'-knappen hadde vært tilgjengelig også i fast-reply. Altså slik at man slipper å trykke 'more options' for å få frem 'preview post'.

 

........

He he HC, da blir ikke fast reply vet du. Slikt tar tid, og da er det vanlig reply.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

<_< I was on one of the forums where a fellow had written a long topic of the modifications he had done to his defender. His sentences were quite long and lacked punctuations. This led to one of the moderators informing him of "using double lenses" to get a clear meaning of what this other guy actually meant. The moderator in fact offended this guy. Afterwards, there came series of protests and this fellow broke down and talked about a childhood where he never finished school! Amongst his tales were a poor father and a school where he was bullied! I guess we all have a story to tell.

 

I am perfectly aware of this topic's efforts at getting people to read carefully before posting any mail for the sake of clarity but I am afraid the "brush "might touch some poor old souls!! :( I must say I still support the idea of preview post!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...