Gå til innhold

Beskrivende tittel på PINNED arrangement under Turer & treff


Anbefalte innlegg

Under Turer & Treff står en PINNED "Forumtreff 2014 - tidspunkt?". Da denne ble opprettet var tid og sted ikke endelig satt, men hvorfor ikke oppdatere heading eller starte en ny som klart får frem tid & sted for arrangement.....

 

Altså noe slik som "Forumtreff Persgården 13-15. juni 2014" og tilsvarende for andre arrangement som blir PINNED slik at man slipper å bla side opp & ned for å se om det er et arrangement som passer egen kalender.

 

Godt mulig at dere har en kalenderfunksjon på forumet som viser en oversikt, men jeg som ikke frekventerer forumet altfor ofte har ikke sett en enkel måte å finne arrangementer i aktuelle deler av landet på gitte tidspunkt. En kalenderfunksjon vil løse mye av problemstillingen.

 

Synes LRforum en en meget flott arena for utveksling av informasjon, og det er fint at NLRK også i stadig større grad benytter LRforum for å nå ut med sine medlemstilbud, men her er det utvilsomt et forbedringspotensiale. Også "Seriebiltreff 2014" kunne med fordel ha dato i heading og det burde sikkert vært gjort av den som opprettet denne i og med at dato allerede kommer frem i første post.

 

Mitt forslag går spesielt ut på å tilpasse heading på innlegg som er PINNED, slik at heading er mest mulig beskrivende for disse. Jeg forstår at de som er PINNED har blitt slik etter en menneskelig vurdering av moderator/administrator, og da er det sikkert overkommelig "merarbeid" å finne en beskrivende tittel på disse; i og for seg hadde det vært ønskelig at alle turer & treff inneholder dato i tittelfeltet, og det aller enkleste er selvfølgelig at tid&sted blir lagt inn i tittelfeltet av den som oppretter dette i første omgang.

 

En kalenderfunksjon hvor historiske arrangement skiller seg lett ut fra de som skal være i nær fremtid løser det vesentligste ved den problemstillingen jeg tar opp, men det forhinder ikke at en best mulig opplysende tittel er å foretrekke uansett; og en ikke så altfor velvalgt tittel i første omgang synes jeg at LRforum skal ha myndighet til å endre uten at den som har lagt inn kunngjøringen av arrangementet skal føle seg krenket.

 

Mvh

Halvor Syvertsen, Kongsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...