Gå til innhold

Første tekniske (problem) spørsmål om RR Evoque?


Anbefalte innlegg

På vegne av en kollega som stolt ratter rundt i Evogue etter 18 år med bimmer har jeg et teknisk spørsmål:

Kupe- lyset slår seg ikke på lenger når bilen låses opp med fjernkontrollen. Det slår seg på ved å føre hånden forbi nærfeltt-sensoren(e). Her er ingen tradisjonell 3-posisjons bryter for lyset, så feilen ligger ikke der ;-)

 

Noen som har litt kunnskap om slike nymotens saker??

 

Edit: Tyrksleiv

Endret av EiRRik 4.6HSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe merkelig eller noe galt eller annet lurium her enn at han som eier bilen lurte på hvordan denne funksjonen skrus på igjen. Henrik har kommet med det svaret som ligger tettest opp til det jeg tror vil stemme. Skal få ham til å prøve dette :)

 

Angående garantier etc. så gjelder det helt sikkert enda på feil ved produktet, om det er så vil tiden vise.

Mest sannsynlig så er det som Henrik sier og da er det surt å betale verkstedtid og alt det som kommer utenom med levering og henting av bil bare for noe så enkelt ;)

 

Så jeg satser på at Rolf får tilbake kupelyset igjen etter få sekunder med "varme hender" over sensoren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...