Gå til innhold

fant fin disco på FINN.NO


sondre82

Anbefalte innlegg

fant fin disco 2 på finn å snakket med selger og sa jeg skulle komme å se på den til helgen, da dette ikke var en lettsolgt bil regna han med at det gikk bra. i går ble den SOLGT =(=(=(=( til min store forargelse da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe denne bilen. noen som vet om en som skal selge en SØLVFARGET HSE 2003-2004 model...? rop ut eller er det galt av meg å ringe til vedkommende som kjøpte dne jeg ville ha, å spørre om han vil tjene 10 tusen raske. å selge den til meg...? savner min sølvargede disco så mye. som jeg total vraka. ikke lett å få tak i en FIN velholdt en. da jeg er veldig KRESEN på disse bilene.... blei drit sur når jeg så det sto solgt i annonsen så fort =( $_99.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kjedelig, men se det fra selgers side, sikkert mange pratere eller useriøse kjøpere, og det går utover deg som er seriøs. Har opplevd det samme selv, satt på toget til Oslo for å hente, fikk sms fra selger at den var solgt... Hadde heldigvis en plan B bil. Sendte han mms med bilde etterpå når jeg var på tur hjem med en annen bil, og takket for god salgsprosess.

Jeg hadde ikke bydd mer for bilen, det dukker opp noe når du minst venter det skal du se. Om du kan avvike fra sølv å vurdere Oslo blå er du hjertelig velkommen til meg å prøve/kjøpe en ærlig grei Disco 2a 2003 med 179000km på telleren. Men tror du ønsker deg sølv ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit om en god freelander litt over 2000 talle svart med hud fordelaktig pris pm til meg så formidler je den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...