Gå til innhold

D4 baklys


OleMario

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hvor handler folk reservedeler til Discovery 4? Er det kun Ebay-søk som gjelder eller har dere noen gode forslag? Både norske og utenlandske butikker er av interesse.

 

Bilen er en 2012 modell.

 

Har knust min høyre baklykt... Kunne også tenkt å "oppgradere" til 2014 lykter med svart bakgrunn.

 

Takk for gode tips.

 

Ole Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper selv deler til D3 hos advancedfactors.uk FamousFour.uk veldig fornøyd med advancedfactors :-) billig og rask levering :)

Du kan jo høre med noen her inne om de har ei lykt liggende :) gikk på samme smellen og fikk kjøpt ei av en på her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse baklyktene var billigst på eBay for 1 -1,5år siden men pr i dag vett jeg ikke, det som må tas hensyn til er at nettbutikker som Advance Factors m.m sender deg uten UK vat(mva) mens eBay pris er eBay pris som regel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen plan for den knuste lykta sin framtid?

 

Kunne tenkt meg å forsket litt på innmaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...