Gå til innhold

Kompressor amk


errykf

Anbefalte innlegg

Får ta det klassiske først .

Husket montere sikringen og nytt rele?

 

Ellers burde det være plugg og play

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal starte uten at software blir oppgradert. Har du sjekket om du har strøm frem til kompressoren?
Jeg byttet til AMK for en tid tilbake og byttet da ventilblokken samtidig, i den forbindelse klarte jeg å sette luftslangene feil på ventilblokken og ingenting skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal starte uten at software blir oppgradert. Har du sjekket om du har strøm frem til kompressoren?

Jeg byttet til AMK for en tid tilbake og byttet da ventilblokken samtidig, i den forbindelse klarte jeg å sette luftslangene feil på ventilblokken og ingenting skjedde.

 

Jepp. Kompressoren skal starte uten at softwaren blir oppgradert, så min bemerkning var bare myntet på at man bør ta turen til noen voksne etter at bilen har kommet seg opp på bakbeina igjen.

 

At kompressoren ikke vil starte er nok noe helt annet.

 

Et forslag kan jo være å koble 12V rett på kompressoren. Om den går da, så er det noe feil på bilen. Om den ikke går, så er det noe feil på kompressoren. Da jeg overhalte kompressoren min rigget jeg til med et lite motorsykkelbatteri fra Biltema for å sjekke at den fungerte som den skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...