Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kommet til punktet hvor jeg vurderer å selge denne.

Første halvår 1976 mod i Bahama Gold med 3.5 v8 forgasser og 4-trinns manuell med Overdrive. Tatt inn i Norge i 1986.

Skiltene er kommet på i år etter 6 år med restaurering. Fullstendig oppsveising, overhaling av motor++ og alle nye slitedeler.

Bilen mangler taktrekk, skiltplateholder bak og tepper for å være tidsriktig komplett. (kan være noe mer jeg ikke kommer på også..) Lakken ser penere ut på bildene enn i virkeligheten. Bilen er ikke strøken sånn sett, men ærlig. :)

 

Jeg er ikke nødt til å selge og vurderer bare å lufte den for å se om den kan havne hos noen som kan bruke bilen mer enn meg selv.

Egentlig litt vanskelig å sette pris på noe sånt. Vi får se om noen er interesserte først.

 

gallery_15285_683_72001.jpg

 

gallery_15285_683_3334906.jpg

 

gallery_15285_683_584262.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har lakkert opp igjen bilen selv i riktig fargekode. Lakken er generelt tynn, og blass enkelte steder. Så for å være "show-var, " eller gnikkes på gjennom vinteren burde den få ny lakk etter min mening.

Men den ser bedre ut nå enn når jeg startet - hvit, blå, svart, gul og gull var ikke like gledelig... :)

Kan finne noen nærbilder i kveld. Ellers finnes alt i prosjekttråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt og selge også, savner vår noen ganger. Får stadig pepper av dattera for å ha solgt vår fineste bil ever.

Lykke til med evt salg. Alternativt, lagre den ,"glem" den en stund og gled deg over....." jaaaa, der er du jo"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erik,

Prøv noen stunt på å bli kvitt P38'n før du selger denne.

Jeg blir selvfølgelig fristet til å kjøpe denne av deg, men så vet jeg at du egentlig ikke helt ønsker å selge, så jeg vil heller oppfordre deg til å prøve hardere på å selge P38'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere henvendelser på PM i dag :) Både for interesse for bilen og for tydeligvis å banke litt vett inn i skallen min... :huh::)

Vet ikke helt hva det blir til og blir ikke klok av dette..

Har i hvert fall tatt steget i dag og spurt proffe folk hva de tror de tar for lakkering av bilen. Så får vi se når de får kikka på preparatet. Blir litt artigere å ta den fram igjen om man vet at lakken er strøken. :)

 

 


Hvilken sum vil du si da? Klør litt i fingrene etter en original bil.Og ikke bare ha en modda en !

 

Vanskelig det med pris da det er lite biler å sammenligne med her til lands. Men ser for meg at prisen burde ligge mellom 70 og 90K. Hva vil andre som har inspisert bilen anslå prisen til tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo en nesten maken, bare i grønn.

 

Så jeg vil anbefale en pris ikke levere enn 150000 ?.

 

Men litt seriøst også, det koster fort den summen å restaurere en eldre Range Rover.

 

Har du lyst til å selge så selg. Nok av oss i miljøet som ikke klarer å selge et eneste kjøretøy, og det er begrenset hvor store lager av kjøretøy man skal ha også. Var lettere før når man solgte for å kjøpe noe annet, samt lagerplassen under tak var begrenset.

 

Ønsker alle en fin kveld

Hilsen

Henry Arnfinn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best å beholde bilen tror jeg, det er få igjen av disse bilene. Det er alltid slik at man angrer som regel i etterkant. Det er min erfaring.

 

Ja, jeg heller nå mest mot å beholde bilen.

Men til dere som spør på PM hva som er blitt gjort på bilen osv. så kan det være greit å se gjennom denne: http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=61105&page=1

 

Det hetes jo at alt er til salgs. Det er bare til hvilken pris som er avgjørende. Har ingen problemer med å sette både denne og P38'n opp på låven for en liten dvale. ^_^

Hei! Har du et telefonnummer jeg kan nå deg på, eller kan du evnt slå på tråden for en prat?

Mvh Jan Soppeland, 93612222

 

Kan nåes på nittifem,førti68trettiåtte. Men er ikke særlig tilgjengelig i arbeidstida. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk begge to! :)

I går kom jeg nå fram til at jeg skulle beholde begge bilene. (Hvordan skal man leve uten??? :blink: ) Men jeg tror det blir for dyrt med karosseriløft, hellakkering og overhaling av motor og drivlinje osv ++. Realiteten begynner å kicke inn.. :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...